علی عسگری: حذف تیم‌های لیگ برتری جذابیت جام حذفی را افزایش داد

هافبک تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: جام حذفی رقابت سختی است و حذف تیم‌های لیگ برتری در مرحله یک شانزدهم ن‌هایی این امر را ثابت کرد.

 حمیدرضا علی عسگری در گفت و گو با خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیروزی تیم سیاه جامگان مقابل آینده سازان برق نوین شیراز اظهار کرد: هرچند برق شیراز تیم خوبی بود اما بازی راحتی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم با پیروزی در این دیدار راهی مرحله بعدی جام حذفی شویم.

او درباره اعتراض بازیکنان تیم برق شیراز به عملکرد داور گفت:به نظرم عملکرد داور خوب بود.

علی عسگری درباره عملکردش در این مسابقه بیان کرد:خوشبختانه شرایط بدنی ام نسبت به قبل خیلی بهتر شده است اما باید چند بازی دیگر انجام دهم تا بتوانم به شرایط آیده آلی که مد نظرم است دست پیدا کنم. امیدوارم هر چه زودتر به این امر دست یابم و کاملا در خدمت تیم باشم.

 هافبک سیاه جامگان در مورد افتتاح ورزشگاه امام رضا اظهار کرد: به طور حتم این اتفاق برای مشهد خیلی خوب است و امیدوارم با افتتاح ورزشگاه امام رضا شرایط تیم های این شهر بهتر از گذشته شود. مردم مشهد علاقه فراوانی به فوتبال دارند و اگر بازی های سیاه جامگان و پدیده در ادامه فصل به ورزشگاه امام رضا منتقل شود، مطمئنا به خوبی از این 2 تیم حمایت می کنند.

او درباره حذف تیم های لیگ برتری توسط تیم های لیگ یکی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت:این موضوع نشان می دهد که جام حذفی رقابت سختی است و در ضمن تیم های لیگ یکی نیز تیم های خوبی هستند. همین امر سبب افزایش جذابیت رقابت ها شد. البته طبق گفته کادر فنی تمام تمرکزمان بر این است تا در جام حذفی خوب عمل کنیم. امیدوارم در این رقابت ها به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

هافبک اسبق پرسپولیس درباره بازی این تیم مقابل الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اذعان داشت:به هر حال این بازی برای پرسپولیس سخت است اما نماینده کشورمان پتانسیل صعود از مرحله یک چهارم نهایی را دارد و مطمئنم پرسپولیس می تواند با شکست الاهلی گام به مرحله نیمه نهایی بگذارد.

علی عسگری در پایان با اشاره به بازی سخت سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی در هفته ششم لیگ برتر تصریح کرد: بازی سختی پیش رو داریم زیرا تراکتورسازی در این مسابقه نه تنها از حمایت هوادارانش برخوردار است بلکه با توجه به شرایط نامناسبی که در جدول لیگ دارد، برای کسب پیروزی به مصاف سیاه جامگان می آید. در صورتی که بتوانیم بهترین عملکردمان را در زمین به نمایش بگذاریم بدون شک می توانیم در تبریز تراکتور را شکست دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات علی عسگری درباره پیروزی سیاه جامگان مقابل برق شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار