رییس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی از ارائه خدمات ویزیت به ده هزار نفر از ساکنان مناطق ریوش شهرستان کاشمر در بیمارستان صحرایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دکتر هادی جلالی رییس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با اشاره به اینکه بیمارستان صحرایی با نام مدافعین حرم به مدت یک هفته در منطقه ریوش شهرستان کاشمر دایر شده بود گفت: در این بیمارستان خدمات تخصصی پوست، زنان، اطفال، جراحی، گوش حلق و بینی، اعصاب و روان، گوارش، چشم و دندانپزشکی به صورت کاملاً رایگان ارائه داده شد.

وی افزود: بیماران در صورت نیاز به پیگیری‌های درمانی با هماهنگی‌های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی مشهد، به بیمارستان‌های مشهد و کاشمر برای تکمیل مراحل درمان منتقل می‌شوند.

دکتر جلالی با بیان اینکه تقویت روحیه جهادی و ایثار یکی از اصلی‌ترین اهداف اردو‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی است، گفت: حدود ۱۲۰ پزشک و پرستار به بیمارستان صحرایی کوهسرخ اعزام شدند که تمامی آن‌ها به صورت داوطلبانه در این کار خدا پسندانه همکاری داشتند.

دکتر محمدجواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر افزود: در این بیمارستان تعداد ۶۶۲ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۶۱۲نفر ویزیت اپتومتری و دریافت عینک، ۳۸۷ نفر نوار قلب، ۴۱۵ نفر خدمات آزمایشگاهی، ۳۳۶ نفر خدمات فیزیوتراپی،۸۵۰نفر خدمات دندانپزشکی و ۶ هزاروششصدوشصت وهفت نفرخدمت از پزشکان متخصص دریافت نمودند.

وی ادامه داد:مراجعه کنندگان به این بیمارستان صحرایی از خدمات پزشکان متخصص جراح عمومی، قلب، رادیولوژی و سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، گوش وحلق و بینی، ارولوژی، چشم، ارتوپدی، داخلی، اعصاب و روان، زنان و زایمان و اطفال بهره‌مند شدند.

دکتر یزدانی گفت: در مدت زمان فعالیت بیمارستان صحرایی شهدای مدافع حرم کوهسرخ اتاق عمل سرپایی در این بیمارستان فعال بوده و تعداد ۴، ۷، ۲مورد عمل سرپایی انجام شده است.

انتای پیام// ز.‌ی


ارائه خدمات ویزیت رایگان به ده هزار نفر از ساکنان مناطق ریوش شهرستان کاشمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.