استرکیش لاروش از رونمایی اپلیکیشن خانواده سلامت برای توسعه سوادآموزی در حوزه خانواده خبر داد.

رونمایی از برنامه «خانواده سلامت»به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استرکیش لاروش، نماینده یونسکو در ایران در همایش ملی سوادآموزی در دنیای دیجیتال بیان کرد: سازمان یونسکو در چهاردهمین جلسه مجمع عمومی خود، ۸ سپتامبر را روز سوادآموزی نامید تا اهمیت سوادآموزی را به همگان یادآور شود. مراسم گرامیداشت این روز در تمام جهان برگزار می شود تا دستاوردهای سواد نمایش داده و بیشتر شود.

او افزود: امسال شعار، سوادآموزی در دنیای دیجیتال است تا موجبات باسواد بودن را در جامعه ای که با فناوری دیجیتال سروکار دارد فراهم کند و تا سال ۲۰۳۰ تمام جوانان و سهم زیادی از بزرگسالان به سواد دسترسی پیدا کنند.

 لاروش گفت: فناوری های دیجیتال امروزی نحوه زندگی و کار را برای افراد تغییر می دهد و با پیشرفت فناوری، این تحول با سرعت روبرو است.

او تصریح کرد: فناوری های دیجیتال برای افراد دسترسی را به مطالبی که دور از دسترس بوده است فراهم می کند. همچنین سازوکاری فراهم می کند تا خدمات به شیوه های اثربخش تر ارائه شود.

 لاروش تصریح کرد : اکنون حدود ۴میلیون نفر به اینترنت و بیش از ۲میلیون نفر به تلفن همراه دسترسی ندارند. در ۴۸ کشور جهان هم مردم بسیار کمی به تلفن همراه دسترسی دارند.

 نماینده یونسکو در ایران افزود: تلاش می کنیم قدرت فناوری و سوادآموزی را در ایران افزایش دهیم در سال ۲۰۱۶ با همکاری سازمان ها کتابچه خانواده سلامت را برای سوادآموزان بزرگسال تهیه کردیم.

 لاروش با اشاره به تولید اپلیکیشن تلفن همراه با همکاری سازمان نهضت سوادآموزی عنوان کرد: خرسندم امروز همگام با شعار سوادآموزی از این اپلیکیشن رونمایی می شود.

انتهای پیام /

 

تولید اپلیکیشن تلفن همراه با همکاری سازمان نهضت سوادآموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار