در تعطیلات عیدغدیرخم امسال انجام شد؛

ثبت افزون بر یک میلیون و 831 هزار تردد در محورهای مواصلاتی همدان

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در ایام عیدغدیرخم سال جاری یک میلیون و 831 هزارو 364 تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان ثبت شده است.

ثبت افزون بر یک میلیون و 831 هزار تردد در محورهای مواصلاتی همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کریمی،رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت: اوج ترددهای ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان همدان به ترتیب برای روزهای پنج شنبه ۱6 شهریورماه 635 هزارو 461 تردد جمعه 17 شهریورماه 577 هزارو 802 تردد و شنبه 18 شهریور ماه 618 هزارو 101 تردد بوده است.

وی افزود: بیشترین تردد در محور همدان-تهران با ثبت 181 هزار و 376 تردد در روز شنبه 18 شهریورماه انجام شده است.

کریمی یادآور شد: میزان افزایش متوسط تردد در این ایام، نسبت به روزهای عادی 17 درصد افزایش داشته است .

این مسئول با بیان اینکه میانگین متوسط سرعت وسائط نقلیه 83 کیلومتر بوده است، ابراز داشت: از مجموع ترددهای انجام شده در این مدت 166 هزارو 974 و به عبارتی 9 درصد سرعت غیرمجاز ثبت شده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اضافه کرد: به طور میانگین تردد ناوگان سنگین عبوری نیز در این مدت 10 درصد بوده است.

کریمی زمان اوج ترافیک در این مدت را  ساعت 18 تا 19 عنوان و خاطرنشان کرد: در مرکز مدیریت راه های استان علاوه بر اخذ آمار لحظه‌ای تردد، با استفاده از دوربین های نظارتی وضعیت ترافیک جاده ها و وضعيت فيزيكي محورها نيز بررسی و با هماهنگی پليس راه  جریان ترافیک هدایت و کنترل مي شود.

انتهای پیام/ د

ثبت افزون بر یک میلیون و 831 هزار تردد در محورهای مواصلاتی همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار