باقری در آیین‌ تودیع و معارفه‌ مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران؛

نقش کمرنگ خانواده‌ها در امور فرهنگی و تربیتی دانش آموزان

مدیر کل آموزش و پرورش تهران گفت: مشکل ما از زمانی آغاز شد که خانواده‌ها را از فعالیت‌های روزمره حذف کردیم در حالی که بخش بزرگی از تربیت دانش آموزان در خانواده شکل می‌گیرد.

نقش کمرنگ خانواده‌ها در امور فرهنگی و تربیتی دانش آموزانبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آیین‌ تودیع و معارفه‌ مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران با حضور عباسعلی‌ باقری‌ مدیر کل آموزش و پرورش تهران، حامد علامتی‌ دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی‌، میثم‌ نعمتی‌ مسئول سابق اتحادیه انجمن‌های اسلامی‌، محمدعلی‌ صمیمی‌ مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران‌ در اداره کل آموزش و پرورش تهران برگزار شد.

در این مراسم عباسعلی‌ باقری‌ مدیر کل آموزش و پرورش تهران با اشاره به اینکه تربیت انسان‌ها کار بزرگی‌ است که پیامبران نیز با این هدف مبعوث شدند، اظهار کرد: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند کار تربیت را عهده‌دار شود و باید معلمان‌ به گونه‌ای رفتار کنند که دانش‌آموز را به سمت خود جذب کنند‌.

وی افزود: در بحث تربیت، نقش والدین‌، معلمان و تشکل‌هایی همچون انجمن اسلامی دانش‌آموزان اهمیت بسزایی دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش تهران، تصریح کرد: مشکل ما از زمانی آغاز شد که خانواده‌ها را از فعالیت‌های روزمره‌ حذف کردیم در حالی که بخش بزرگی از تربیت در خانواده شکل می‌گیرد.

باقری‌ بیان کرد: در انجمن‌های اسلامی کارهای ارزشمندی انجام شده است و باید تلاش کنیم تا خانواده‌ها در این فعالیت‌ها حاضر باشند‌.

انتهای پیام/

تاثیر خانواده‌ها در امور فرهنگی و تربیتی دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار