وطنی مطرح کرد؛

ضرورت بهره مندی از ظرفیت سازمان‌ها جهت آموزش دانش آموزان برای ورود به بازار کار

معاون توسعه فناوری معاونت علمی از ضرورت بهره مندی از ظرفیت سازمان‌ها جهت آمادگی دانش آموزان برای ورود به بازار کار خبر داد.

ضرورت بهره مندی از ظرفیت سازمان‌ها جهت آموزش دانش آموزان برای ورود به بازار کاربه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی وطنی معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم افتتاحیه مرکز رشد و فناوری دانش‌بنیان آکادمی هوا فضای جوانان که عصر امروز در محل مرکز رشد خلاقیت برتر برگزار شد با اشاره به اینکه امروز به عنوان تنها کشور در دنیا محسوب می‌شویم که بحث پژوهش را از مدارس آغاز کردیم، گفت: اکنون یکی از مهم ترین رشته‌ها که هوا‌نوردی و فضانوردی است را به صورت کامل مورد توجه قرار داده‌ایم.

معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه بخشی از رشته هوا فضا و هوایی معطوف به حمل و نقل مسافر بوده و دارای قابلیت‌های بسیاری  مانند مدیریت کنترل کشور در بحث کنترل ترافیک و امدادرسانی و گردشگری است که ستاد توسعه فناوری هوایی و هوا‌نوردی باید از آن‌ها به نحو احسن استفاده کند.

وطنی تصریح کرد: از مجموعه ظرفیت نهادها و سازمان‌ها جهت آموزش و رشد دانش‌آموزان برای ورود‌شان به بازار کار استفاده می‌شود و باید برخی فعالیت‌های نو‌آور و خدمات ایجاد کنیم تا بستری  جهت تحقق این موضوع باشد.

لزوم توجه جدی به نیروی انسانی در کشور

وی با بیان اینکه باید از  داشته‌هایمان  به صورت مطلوب استفاده کنیم، مطرح کرد: ما در کشور منابع زیرزمینی، روی زمینی و مزیت‌های نسبی بسیاری داریم که باید از آن‌ها استفاده کنیم اما مهم ترین آن نیروی انسانی است که برای آینده کشور بسیار مؤثر  است.

معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به شرکت‌های دانش‌بنیان و علم و فناوری توجه بسیار زیادی داشتند، گفت: ما باید با توجه به رهنمود‌های ایشان از ظرفیت‌های خود استفاده کنیم تا موفق شویم الگوی بسیار خوبی برای جامعه و آیندگان باشیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار