آیت الله دری نجف آبادی درخطبه‌های نماز جمعه اراک گفت:جای تعجب است که مجامع بین المللی نسبت به جنایت‌ها علیه مسلمانان میانمار سکوت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی و امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نمازجمعه اراک با اشاره به نسل‌کشی مسلمانان در میانمار گفت: جای تعجب است که مجامع بین المللی نسبت جنایت‌ها علیه مسلمانان میانمار سکوت می‌کنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: کشور‌های مدعی حقوق بشر نباید اجازه بدهند جنایت‌ها علیه مسلمانان کشور میانمار ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تهدید‌های دولت آمریکا درزمینه برجام اضافه کرد: این تهدید‌ها نشانه آن است که آمریکائی‌ها به هیچ عهد و پیمانی پایدار نیستند و این بزرگترین رسوایی برای آنان است.

امام جمعه اراک ادامه داد: پایبند نبودن آمریکائی‌ها به تعهدات بین المللی، چهره آنها را نه تنها برای مردم ایران روشن می‌کند بلکه ماهیت آن‌ها را برای جهان آشکار می‌کند.

وی با بیان اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام از ارکان تاثیرگذار و زیر بنایی کشور است تصریح کرد:طبق قانون ۳ مسئولیت سیاستگذاری، راهبری نظام و رسیدگی به اختلافات بین مجلس و شورای نگهبان بر عهده مجمع تشخیص مصلحت نظام بود که با دستور رهبری نظارت بر اجرای سیاست‌ها هم به این مجمع واگذار شد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به نزدیک شدن ماه محرم و صفر بیان کرد: مکتب امام حسین (ع) مکتب آزادی خواهی و جهاد و شهادت است و دست اندر کاران آیین‌های مذهبی ومداحان باید از فعالیت‌هایی که در این ماه موجب سوء استفاده دشمنان مسلمانان واسلام  می‌شود، خودداری کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی به شروع ماه مهر هم اشاره کردو از مردم با کمک به دانش اموزان نیازمند زمینه تحصیل را برای این قشر محروم هم فراهم کنند.


انتهای پیام / ج

چهارمین نماز جمعه شهریورماه ۹۶ اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار