آیت الله دری نجف آبادی درجمع مدیران استان مرکزی گفت:تجزیه و استقلال کردستان بسیار اشتباه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی درجمع مدیران این استان با اشاره به تلاش برای تجزیه و استقلال کردستان عراق گفت: این یک اقدام بسیار اشتباه است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: تجزیه و استقلال کردستان عراق از سوی اسرائیل و منافقین حمایت می‌شود و اگر این اتفاق بیافتد، این منطقه به پایگاه اسرائیل در قلب کشور‌های اسلامی بدل خواهد شد.

وی اضافه کرد: تقارن هفته مقدس و ماه محرم امسال یک فرصت طلایی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) ،شهداء و خانواده‌های شهداء است که در زندگی خود از سیره و زندگانی ائمه گرفته اند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه وحدت و همبستگی رمز پیروزی و مقاومت در مقابل دشمنان است ادامه داد: وحدت ملی، عظمت ملی و رشد و پیشرفت در جامعه از نشانه‌های عشق ورزیدن به اهل بیت حضرت امام حسین (ع) است و مردم باید از اهل بیت الگو پذیری داشته باشند و درس آزادی و آزادگی و ایثار و مقاومت را فرا بگیرند.

وی از عزاداران حضرت ابا عبدالله الحسین در ایام ماه محرم و صفر خواست، از اسراف، تفرقه افکنی، خرافات و وحدت شکنی که خارج از فرهنگ اهل بیت است دوری کنند.

آیت الله دری نجف ابادی با اشاره به اینکه روحانیت در جامعه به ویژه در ایام محرم و صفر نقش ویژه‌ای دارند، تصریح کرد:روحانیون وظیفه دارند درسنگر مساجد، مفاهیم عالی قرآنی و دینی را به مردم بیاموزند و ارتباط صمیمی با مردم و حل مشکلات شرعی و پاسخگویی و شرکت در مراسمات فرهنگی و مذهبی از وظایف آنهاست.

وی بیان کرد: اسلام دین عظمت، عزت، شکوه و قدرت است و دشمنان به دنبال ضربه زدن به آن هستند و عزاداران با تجمع و وحدت و همبستگی دشمنان را ناامید می‌کنند.

در پایان ۳۳ طلبه با قرائت سوگندنامه به لباس روحانیت ملبس شدند.

انتهای پیام /ج

آیت الله دری نجف آبادی درجمع مدیران استان مرکزی درهفته آخرشهریور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.