مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از برنامه‌ریزی ویژه برای ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده سطح شهر در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهدی امامی میبدی گفت: برنامه کاری در آستانه سال تحصیلی ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده سطح شهر به‌خصوص در نزدیکی مدارس است؛ همچنین خط کشی شبکه بزرگراهی نیز در پاییز انجام خواهد شد.

وی در خصوص اقدام لازم برای کاهش ترافیک شهر در سال تحصیلی افزود: شهروندان توجه داشته باشند که اگر در سال تحصیلی سفر خود را 5 دقیقه زودتر آغاز کنند شاهد ترافیک شهری نخواهیم بود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر بوستان ترافیک برای آموزش کودکان و دانش‌آموزان در میدان حافظ افتتاح شده که ما این آمادگی را داریم تا این فضای آموزشی را در اختیار مدارس قرار دهیم.

مهدی امامی افزود: در حال حاضر 350 دوربین نظارتی در سطح شهر مشهد نصب شده است که90 درصد شبکه مهم شهری را تحت پوشش قرار داده است.

وی در خصوص فعالیت مرکز کنترل ترافیک گفت: در حال حاضر در مرکز کنترل ترافیک نماینده ارگان‌های مختلف حضور دارند و اتفاقات سطح شهر را رصد و مدیریت می‌کنند.

انتهای پیام// م.م

اقدامات لازم برای کاهش ترافیک در سال تحصیلی جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.