سارقان برق اعتراف کردند

سارقان زنجیره‌ای سیم برق در دام پلیس مازندران

اعضای باند سارقان سیم برق با ۱۸۲ فقره سرقت در مازندران شناسایی، دستگیر و روانه زندان شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان‌های بابل، بابلسر، قائم شهر، سیمرغ و روستا‌های تابعه آنها، مراتب در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


وی با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق در سطح استان، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد، سارقان با استفاده از دو دستگاه خودرو پژو پارس اقدام به سرقت سیم برق به صورت مسلحانه با استفاده از سلاح شکاری و سلاح سرد می‌کنند.


فرمانده انتظامی مازندران گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از چند روز کار اطلاعاتی و رد زنی دو سارق سیم برق به نام های"ی – م" و "ر – ر" را که دارای سوابق متعدد کیفری بودند، شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.


سردار میرفیضی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودرو پژو پارس نقره‌ای را که سارقان در زمان سرقت از آن استفاده می‌کردند را به همراه یک عدد قمه کشف و توقیف کردند.
وی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ۱۸۲ فقره سرقت سیم برق در شهرستان‌های بابل، سیمرغ، بابلسر و قائم شهر و روستا‌های حومه شهرستان بابل و فروش آنان به دو مالخر به نام‌های "ص– پ" و "ع– ب" در شهرستان قائم شهر اقرار کردند.


سردار میرفیضی افزود: ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با دستگیری دو مالخر دریافتند، این افراد اموال مسروقه را به تهران منتقل کردند و به دو نفر به نام‌های "م - ح" و "د- خ" فروخته اند که با هماهنگی قضائی این افراد نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی از صدور قرار وثیقه ۸۶۰ میلیون تومانی برای متهمان و معرفی آنان به زندان خبر داد.


وی گفت: گران شدن فلزاتی مانند مس و آلومینیوم و دستیابی راحت به مبالغ زیاد، موجب افزایش سرقت سیم‌های برق و تجهیزات شبکه توزیع برق شده است.

 

فرمانده انتظامی مازندران از شهروندان و هم استانی‌های عزیز مازندرانی خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.


انتهای پیام/آ


دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار