رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: مشکل آذرآب و هپکو با برنامه ریزی درست و بردباری رفع خواهدشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت الاسلام عبداللهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: مشکل شرکت‌های آذرآب و هپکو لاینحل نبوده و با برنامه ریزی درست و بردباری رفع خواهدشد.

حجت الاسلام عبداللهی افزود: حدود یک سال‌ونیم است که مشکلات برخی از شرکت‌های استان مرکزی در سطح مدیریت استان و در سطح کلان کشور پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: طبق گزارش‌های مدیریت شرکت آذرآب کارگران این کارخانه بیکار نیستند و این شرکت مانند برخی از شرکت‌ها نیست که کار نداشته و تعطیل باشد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت آذرآب توسط بخش خصوصی اداره می‌شود، مدیرعامل با رای مجمع  انتخاب می شود و طبق قانون تصمیم گیری در این حوزه با مجمع عمومی است و دستگاه قضایی و دولت نمی‌توانند نسبت به تغییر مدیرعامل اظهار نظر کند.

وی تصریح کرد:بخشی از مطالبات کارگران آذرآب نگرانی از آینده شغلی است، بخش دیگری از آن‌ها درخواست پرداخت حقوق و مزایای گذشته خود را دارند و برخی هم خواهان تغییر مدیریت شرکت هستند.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه نباید پیگیری مطالبات به خیابان کشیده شده و با مسدود شدن خیابان‌ها برای مردم و مزاحمت ایجاد شود بیان کرد: اخیرا جلسه مجمع آذرآب تشکیل شد، اما تصمیم گیری نشد، و با پیگیری‌های دولت و دستگاه قضائی قرارسد جلسه آینده مجمع در هفته آینده تشکیل و در خصوص انتخاب مدیر عامل تصمیم‌گیری شود.
انتهای پیام / ج.

واکنش رئیس کل دادگستری استان مرکزی به اعتراضات کارگران آذرآب وهپکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.