ساخت فیلم مستند کاریز نوشته محمد برادران به کارگردانی عباس حیدری و به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر گناباد کلید خورد.

فیلم مستند کاریز در گناباد کلید خوردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فیلم مستند کاریز بر اساس جنگ دوازده رخ از داستان‌های شاهنامه فردوسی که در دشت زیبد گناباد واقع شده است ساخته شده و نگاهی شاعرانه و حماسی به مساله قنات دارد و همت مردان و زنان پرتوانی که با عزم راسخ خود، در این سرزمین کویری، کاریز را خلق کردند.

از آنجا که تمرکز عمده فیلم بر روی قنات قصبه گناباد است، سازندگان این مستند امیدوارند با ساخت فیلم و نمایش آن در مقیاس وسیع، بتوانند تاثیر مثبتی بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان قنات قصبه گناباد داشته باشند.

عوامل تولید این فیلم مستند عبارتند از: مدیر پروژه حمیدرضا مهدوی مقدم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد، مشاور کارگردان و نویسنده فیلمنامه محمد برادران، مشاور کارگردان و کارشناس تاریخی صنوبری رئیس پایگاه جهانی قنات قصبه گناباد، کارگردان عباس حیدری، دستیار کارگردان مصطفی اسماعیلی اول، تصویر بردار علی اکبر اسماعیلی و یداله پدرام، معینی، علی توکلی، سمانه سادات موسوی، پوریا پدراماز دیگر عوامل این فیلم مستند هستند.

انتهای پیام//ف.ج
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار