استقبال پرشور از تیم ملی بيليارد و اسنوکر ایران پس از قهرماني در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا 2017 ترکمنستان در فرودگاه هاشمي نژاد مشهد برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  ملی پوشان بيليارد و اسنوکر ایران در بخش تیمی پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا و اقیانوسیه که از ٢٦شهریور آغاز شده بود، در مصاف با حریف قطری به برتری سه بر صفر رسیدند تا جایگاه نخست این رشته را از آن خود کنند.


‎ملی پوشان اسنوکر ایران برای رسیدن به مدال طلای این رقابت ها و قبل از دیدار فینال حریفانی از کره جنوبی، هند، افغانستان را از پیش روی برداشتند.


‎حسین وفایی، سهیل واحدی و امیر سرخوش تیم اسنوکر ایران را با سرمربیگری کامران شهلا تشکیل می دادند.


در اين مسابقات تيم ملي بيليارد و اسنوكر كشورمان يك مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز را كسب كردند .


‎کاروان ورزشکاران ایران به نام شهید مدافع حرم «محسن حججی» نامگذاری شده با 214 ورزشکار(115مرد و 66زن) به این رقابت ها اعزام شده است. این کاروان در20 رشته فوتسال، تنیس روی میز، کیک بوکسینگ، موی تای، سامبو، کوراش، جوجیتسو، بولینگ وبیلیارد، دوچرخه سواری، دوومیدانی، شنا، وزنه برداری، کشتی آزاد و فرنگی، کشتی پهلوانی، کشتی با کمربند(آلیش)، بسکتبال سه در سه، تکواندو، سوارکاری و شطرنج مسابقه می دهد.

انتهاي پيام // م . ا

 

 استقبال از تیم ملی بيليارد و اسنوکر ایران پس از قهرماني در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا 2017 ترکمنستان در فرودگاه هاشمي نژاد مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار