طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین محرابی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج، مهدی آذرپندار رئیس مرکز تخصصی فرهنگی بسیج شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی مرکز تخصصی فرهنگی بسیج؛ در پی موافقت با استعفای دکتر محمدرضا نجارزاده، رئیس مرکز تخصصی فرهنگی بسیج از این مرکز، مهدی آذرپندار با حکمی از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین محرابی به عنوان رئیس جدید مرکز تخصصی منصوب شد.

مهدی آذرپندار رئیس مرکز تخصصی فرهنگی بسیج شد

مهدی آذرپندار پیش از این مدیر اداره فیلم و نمایش بسیج بوده و در کارنامه کاری خود، عضویت در شورای فیلم‌نامه‌نویسی صدا و سیما و دبیری شورای عالی فیلم بسیج دارد. مرکز تخصصی بسیج توانسته است با تولید آثار جریان‌ساز و شاخص در حوزه‌هایی چون موسیقی و سرود، فیلم، ادبیات و انیمیشن بیش از گذشته نام «مرکز تخصصی فرهنگی» را بر سر زبان‌ها بیاندازد. به طوری که در سال گذشته چهار تولید مرکز تخصصی فرهنگی مورد تحسین مقام معظم رهبری قرار گرفت که از این میان می‌توان به آثار شاخصی چون نماهنگ موسیقایی «ارغوان» با محوریت موضوع شهدای مدافع حرم و مجموعه مستند «در برابر طوفان» با موضوع رمزگشایی از ناگفته‌هایی از دوران پهلوی اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

حکم انتصاب رئیس مرکز تخصصی فرهنگی بسیج صادر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار