نماینده آستان قدس رضوی در خراسان‌شمالی گفت: 79 کانون خادم‌یاری رضوی در خراسان شمالی شکل گرفته است که هر کانون 10 نفر عضو دارد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ اکبر زاده نماینده  آستان قدس رضوی در نشست آموزشی و توجیهی خادم یاران آستان قدس رضوی اظهار کرد: 79 کانون خادم‌یاری رضوی در خراسان شمالی شکل گرفته است که هر کانون10 نفر عضو دارد و این افراد حاضر به خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی در هر حرفه و تخصصی به آستان قدس رضوی و مردم در جهت محرومیت‌زدایی هستند.

وی در خراسان‌شمالی از برنامه‌های این آستان برای جلوگیری از مهاجرت روستانشینان به شهرها خبر داد و گفت: آستان قدس رضوی برنامه و ایده‌های زیادی دارد تا حاشیه‌نشینی در خراسان شمالی کاهش یابد.

اکبرزاده افزود: در حال حاضر 18 هزار نفر از مردم خراسان شمالی در نوبت خدمت رسانی به آستان قدس رضوی(ع) هستندکه از طریق سایت٬ 937 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و  هر فردی بر‌اساس حرفه و تخصص خود می‌تواند در راه خدمت به مردم و زائران گرامی قدم بردارد.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی با اشاره به دو هدف کانون خادم‌یاران آستان قدس رضوی گفت: ترویج فرهنگ رضوی٬ خدمت رسانی و محرومیت زدایی و ایجاد شغل برای جوان‌ها٬ دو هدف اصلی کانون آستان قدس رضوی است که با روحیه انقلابی و ظرفیت مشارکت مردم برای خدمت رسانی در حال فعالیت است.

اکبرزاده اظهار داشت: در زمینه اشتغال٬ آستان قدس رضوی ایده و برنامه‌های زیادی دارد که با ایجاد اشتغال برای روستاییان از مهاجرت آن‌ها به شهر جلوگیری کند تا دیگر شاهد حاشیه‌نشینی در شهر‌ها نباشیم.

انتهای پیام/آ

خدمات رسانی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.