در همایشی از 17 همیار پلیس و 12 فرهنگ یار ترافیک در گیلان قدردانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در همایش طلایه داران همیاران و فرهنگیاران پلیس با اشاره به اهمیت وجود نظم و امنیت در جامعه گفت: از این همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک به دلیل ارایه خدمات ارزنده در کنترل ترافیک و اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان با اهدای هدایا قدردانی شد.

وی افزود: در راستای همکاری نزدیک بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی علاوه بر حضور 15 هزار همیار پلیس ، 150 هزار دانش آموز گیلانی زیر پوشش آموزش های آشنایی با فرهنگ ترافیک قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اظهار داشت: اگر فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از کودکی در افراد نهادینه شود ، آنها می توانند به عنوان سفیران سلامت، ضامن سلامت خانواده و جامعه باشند .

مهدی حاجتی، به ظرفیت های بالای بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش در ادامه همکاری های دو جانبه با نیروی انتظامی محتوای فرهنگ راهنمایی و رانندگی را در قالب کتاب های درسی و پیک نوروزی به دانش آموزان ارائه کرده است.

سردار محمد رضا اسحاقی فرمانده انتظامی گیلان هم در این همایش گفت: با توجه به افزایش تعداد خودروها در سال های اخیر میزان تلفات ناشی از تصادفات در کشور کاهش یافته است و این از ارتقای فرهنگ رانندگی در کشور حکایت دارد.

وی تصریح کرد: یکی از مصادیق فرهنگ سازی در ارتقای کیفیت رانندگی حضور همیاران پلیس است و بر گسترش همکاری ها با آموزش و پرورش تأکید کرد.

 

 انتهای پیام/م.ع

تجلیل از همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.