صبح امروز سامانه خدمات بانکی نابینایان بیرجند افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ صبح امروز سامانه خدمات بانکی نابینایان در شعبه بانک ملی مرکزی بیرجند افتتاح شد.

رجبی،معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان جنوبی در این مراسم گفت: هدف از افتتاح این سامانه این است که نابینایان از خدمات الکترونیکی که در بانک است به راحتی استفاده کنند که این خدمت توسط بانک ملی رقم خورد.

وی با بیان اینکه 21 هزار خانوار معلول تحت پوشش بهزیستی خراسان جنوبی است،افزود: از این تعداد 2 هزار و 300 خانوار معلول و کم بینا وجود دارد که از امروز می‌توانند از خدمات الکترونیکی سامانه خدمات بانکی نابینایان استفاده کنند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه برای استقرار و تجهیز سامانه خدمات بانکی نابینایان در شعبه بانک ملی مرکزی بیرجند 300 میلیون ریال هزینه شده است،گفت: تمام نوشتار موجود در فرم‌های بانکی از طریق نمایشگر بریل برجسته نگار لمسی قابل خواندن برای نابینایان است.

رجبی افزود: با این سامانه واریز نقدی و برداشت با استفاده از دفترچه، برداشت با استفاده از ملی کارت، افتتاح حساب قرض الحسنه، درخواست خدمات، دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی و وصول چک از خدمات سامانه ویژه نابینایان در شعب بانک ملی ایران است.

انتهای پیام/ب


افتتاح شعبه دارای خدمات بانکی نابینایان در بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.