وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال در حال پیگیری موضوع بازی تیم‌های عربستانی در ایران است.

سلطانی‌فر: پیگیری فدراسیون فوتبال برای بازی تیم‌های عربستانی در ایرانبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: در حال حاضر در حال پیگیری زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستیم، هنوز زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی آماده نیست، اما هماهنگی های این مهم در حال انجام است.

وی درباره برگزار نشدن بازی تیم‌های ایرانی در مقابل تیم‌های عربی در کشور افزود: فدراسیون فوتبال در تلاش است تا بتواند حکمی تهیه کند که تیم‌های عربستانی وادار به تمکین شوند تا در بازی‌های متقابل در ایران بازی کنند.

وزیر ورزش با اشاره به موضوع خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس و استقلال، خاطرنشان کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با مسئولان سازمان خصوصی‌سازی برگزار و شیوه‌های مختلفی را بررسی کردیم، امیدواریم با بررسی‌های کارشناسی دقیق‌تر به گونه‌ای پیش برویم که این امر محقق شود.

به جوانگرایی در حوزه معاونت جوانان توجه ویژه‌ای کرده‌ایم

سلطانی‌فر تصریح کرد: در حوزه معاونت جوانان به جوانگرایی توجه ویژه‌ای کرده‌ایم، به این معنا که سه انتصاب در این حوزه انجام گرفت که سن دو مدیر آن کمتر از 40 سال است.

وی ادامه داد: امیدواریم با تعامل NGO ها و بخش‌های دست‌اندرکار گام‌های مؤثری برای جوانان برداریم. خوشبختانه ارتباط ما با سازمان‌های NGO نزدیک است و جلساتی هم با سازمان‌های NGO در استان البرز و تهران برگزار کردیم، همچنین در استان‌های دیگر هم به دنبال برگزاری جلسه هستیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: منتظر گزارش فدراسیون‌ فوتبال درباره مشکلات پیش آمده برای پرسپولیس هستم.

سلطانی‌فر متذکر شد: درباره بازیکنان قلیانی کمیته انظباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال ورود می‌کنند و آنها مسئولیت رسیدگی را برعهده دارند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار