شهردار کرمانشاه با اشاره به شروع مطالعات و برخی طراحی ها در خصوص پروژه ساماندهی حاشیه قره سو، گفت: امسال با جدیت این پروژه و تسریع روند اجرای آن را پیگیری می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛آرش رضایی شهردار کرمانشاه گفت: پروژه‌های نیمه کاره باید آسیب شناسی شوند، اینکه چطور تعریف شدند، تامین اعتبار آن ها چگونه بوده و در مجموع موانع پیشرفت آنها چیست که نیمه‌کاره مانده‌اند.

رضایی به پروژه ساماندهی قره سو به عنوان یکی از پروژه های نیمه کاره و ناتمام شهر اشاره کرد و افزود: به عقیده من نیاز بود در زمان شروع پروژه بررسی بیشتری صورت می‌گرفت.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه پروژه ساماندهی حاشیه قره سو شامل چهار قطعه است گفت: قطعه اول این پروژه از قبل بلوار جانبازان است، قطعه دوم محدوده بین بلوار جانبازان و بلوار شهید بهشتی را شامل می‌شود، قطعه سوم از بلوار شهید بهشتی تا ورودی بزرگراه حضرت امام خمینی(ره) است و قطعه چهارم نیز محدوده بعد از بزرگراه را شامل می‌شود.

رضایی یادآور شد: تمرکز اصلی ما در این پروژه بر دو قطعه دوم و سوم یعنی محدوده بین بلوار جانبازان و بزرگراه حضرت امام خمینی(ره) است.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون شرکت آب وفاضلاب اقدامات خود در زمینه جابجایی کانال های فاضلاب و انتقال آن به بعد از سد لاستیکی را شروع کرده است، گفت: بحث اتصال حاشیه قره سو در محدوده بلوار جانبازان و شهید بهشتی نیز در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ز

اجرای پروژه ساماندهی قره سو

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.