جانشین فرمانده انتظامی استان،

کشف ۳۰۰ كيلوگرم مواد مخدر در كرمان

جانشين انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پليس استان 317 كيلوگرم مواد مخدر كشف شد.

کشف ۳۰۰ كيلوگرم مواد مخدر در كرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ ناصر فرشيد‌در رابطه با كشف چند محموله مواد مخدر در استان گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم روز گذشته ضمن برقراری ایستگاه بازرسی موقت در محور بم-کرمان به یک دستگاه کامیون مشکوک و پس از بازرسی دقیق از آن مقدار101کیلو وششصد گرم تریاک کشف کردند و در اين زمينه يك نفر قاچاقچی دستگير شد.

وی افزود: پليس شهرستان بم در عمليات ديگر خود نيز بايك سری كار اطلاعاتی در محور بم-کرمان‌ یک دستگاه تريلر را متوقف كردند و در بازرسی از آن مقدار 91 كيلو و پانصد گرم ترياك كشف و يك نفر قاچاقچی مواد مخدر  نيز دستگير شد.

جانشين انتظامی استان با اشاره به كشف 64 كيلوگرم ترياك در شهرستان ريگان اظهار داشت: عصر روز گذشته ماموران پليس شهرستان ريگان هنگام گشت زنی در جاده فرعی گنبكی-روداب به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شدند كه خودرو مذكور پس از مشاهده ماموران بدون توجه به ايست پليس اقدام به دور زدن و فرار كرد.

وی ادامه داد: ماموران اقدام به تعقيب خودرو كردند و با شليك تير به سمت لاستيك خودرو آن را متوقف و در بازرسي از آن 64 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و يك نفر قاچاقچی نيز در اين زمينه دستگير شد.

سرهنگ فرشيد ابراز داشت: ماموران انتظامی بخش گلباف شهرستان كرمان با انجام يکسری كار اطلاعاتی و پليسی از حمل و جابجايی مواد مخدر توسط قاچاقچيان مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند و در حين گشت زني هاي هدفمند به يك دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک و دستور توقيف آن را صادر كردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از اين خودرو موفق شدند 63 کيلو گرم ترياک را کشف و راننده خودرو را نيز دستگيرکنند.

جانشين انتظامی استان تصريح كرد: در مجموع اين چهار عمليات، 317 كيلوگرم مواد مخدر كشف و چهار نفر قاچاقچی نيز دستگير و جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضايی تحويل داده شدند.

انتهای پیام/ح

چهارعملیات وکشف300کیلو مواد در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار