فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و ۷۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در کرمان با همکاری اطلاعاتی پلیس خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سردار رضا بنی اسدی فر گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری اطلاعاتی پلیس خراسان رضوی از نگهداری و دپو محموله سنگین مواد مخدر در شهر کرمان با خبر شدند و بررسی و شناسایی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در همین رابطه سه اکیپ از ماموران مواد مخدر استان پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل دپوی مواد مخدر اعزام شدند و در بازرسی از آن یک تن و ۱۳۱ کیلو گرم تریاک و ۳۰ کیلو گرم حشیش کشف کردند.
سردار بنی اسدی فر در تشریح عملیات دیگر پلیس کرمان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نرماشیر نیز هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری در محور اصلی شهرستان به یک دستگاه تریلر کانتینردار که از شرق کشور به سمت استان‌های مرکزی در حرکت بود مشکوک و پس از توقیف و بازرسی آن ۱۸۹ کیلو گرم هروئین را کشف شد.
وی با اشاره به کشف ۴۳۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کهنوج گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های کهنوج، رودبارجنوب و عنبرآباد با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشترک، پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان و کنترل خودرو‌های عبوری در محور کهنوج-جیرفت دستور ایست سه خودرو قاچاقچیان را که در پوشش خانوادگی بودند صادر کردند.
وی گفت: رانندگان خودرو‌ها که بدون توجه به دستور ایست ماموران قصد فرار داشتند، با سرعت عمل ماموران به ناچار توقف کردند و در بازرسی از این سه خودرو ۴۳۵ کیلوگرم تریاک کشف و ۶ نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.
وی ادامه داد: در مجموع این سه عملیات یک تن و ۵۶۶ کیلوگرم تریاک، ۱۸۹ کیلوگرم هروئین و ۳۰ کیلوگرم حشیش کشف، ۹ نفر متهم دستگیر و ۵ دستگاه خودرو نیز توقیف شدند و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی انتقال یافتند.
انتهای پیام/ی

کشف مواد مخدر در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار