نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: هدف دشمن تفرقه بین امت اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امام جمعه اراک ونماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نمازجمعه اراک گفت:

 هدف دشمن از این برنامه‌ها ایجاد تفرقه در جهان اسلام است تا به منافع خود برسد و باید ملت‌های مسلمان بابصیرت و آگاهی به دشمن اعتماد نکرده وبا مقاصد پلید آن‌ها برخوردو در برابر دشمن ایستادگی کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی به سخنان ترامپ علیه ملت و کشور اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل افزود: با این تهدیدات مقاومت و ایستادگی مردم همیشه در صحنه ایران تضعیف نمی‌شود و دشمن بداندمردم ایران پاسخ محکم و دندان‌شکنی به این صحبت‌های گستاخانه می‌دهند.

وی اضافه کرد: امروز در بسیاری از نقاط دنیا مثل میانمار، خون مسلمانان بی‌دفاع و بی‌گناه ریخته می‌شود و مجامع بین‌المللی، زیر فشار کشور‌های استکباری نسبتبه این جنایات سکوت اختیار کرده‌اند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه جدایی طلبی‌ها در عراق اهداف استعماری را دنبال می‌کند ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران خواستار یکپارچگی عراق است و هر گونه تجزیه طلبی در عراق محکوم است.

وی به اعتراضات کارگران برخی صنایع اراک هم اشاره کرد وبیان کرد: این صنایع به دلیل برخوردار نبودن از مدیریت صحیح با مشکل مواجه شده اند و باید مشکلات قشر کارگران هر چه سریع‌تر رفع و مطالبات معوق آنان پرداخت شود.

وی افزود: از این کارگران درخواست داشتیم تا آرامش خود را حفظ کنند و در فضای آرام مطالبات خود را مطرح کنند، از سوی دیگر دستگاه‌های حافظ امنیت هم باید توجه داشته باشند و اعتراض این کارگران به سبب مسائل و مشکلات صنفی بوده و هدف بروز مشکلات امنیتی نیست.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مسئله کارگران یک مسئله صنفی است وامنیتی نیست بلکه مسئله احیای کارخانجات است که کاملا ممکن است و با اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌توان این صنایع بزرگ را حفظ کرد.

انتهای پیام/ج


آخرین نمازجمعه شهریورماه اراک در سال ۹۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار