معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش بنیان به منبع مالی احتیاج دارند، گفت: شرکت‌های خصوصی به عنوان منبع مالی شرکت‌های دانش بنیان قرار می‌گیرند.

مخصوص کار  روزهای تعطیل///امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت‌های خصوصی و دانش بنیانعلیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تفاهم‌نامه همکاری معاونت‌علمی و مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان اتاق بازرگانی گفت: به دلیل ظرفیت بالای اتاق بازرگانی و شرکت‌های خصوصی عضو آن این تفاهم نامه امضا شده است.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که ارتباط میان شرکت‌های خصوصی با حوزه دانش بنیان پر رنگ‌تر شوند و از این طریق شرکت‌های خصوصی ایده‌های دانش بنیان خود را در استارت آپ‌ها وارد کرده تا مراحل تجاری سازی انجام گیرد.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری با اشاره به این موضوع که محور تمرکز بر روی سرمایه گذاری قرار گرفته است، اظهار کرد: برخی شرکت‌های خصوصی آنچنان که باید به روز نیستند و به کار گیری این طرح که شرکت خصوصی در کنار شرکت دانش بنیان قرار گیرد سبب رشد آنها می شود.

دلیری تصریح کرد: شرکت‌های دانش بنیان به سرمایه‌گذار و منبع مالی احتیاج دارند و به همین جهت به موجب این قرار داد شرکت‌های خصوصی به عنوان منبع مالی شرکت‌های دانش بنیان قرار می گیرند.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری با اشاره به تجربه موفق شرکت‌های خصوصی در حوزه اقتصاد یادآور شد: این شرکت‌های خصوصی به دلیل توجهی که به فعالیت‌های اقتصادی دارند، کارآمد بوده و می‌توانند به شرکت‌های دانش بنیان کمک کنند.

انتهای پیام/

شرکت‌های خصوصی منبع مالی شرکت‌های دانش بنیان می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.