در آیین اختتامیه جشنواره ایده‌های قرآنی نفرات برتر جشنواره ایده‌های قرآنی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیین اختتامیه جشنواره ایده‌های قرآنی شامگاه چهارشنبه در هتل سپاهان اصفهان برگزار شد.

این مراسم با حضور محمدصادق بیجندی معاون جهاد دانشگاهی، رسول زرگرپور استاندار اصفهان، آیت‌الله طباطبائی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، حجت‌الاسلام قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، فریده روشن عضو شورای شهر اصفهان و ایده‌پردازان قرآنی برگزار شد.

جشنواره ایده‌های قرآنی با موضوع ترویج فرهنگ قرآن با هدف حمایت از ایده‌های نو و خلاق در حوزه‌های محصولات قرآنی، خدمات قرآنی و فعالیت‌های قرآنی توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار و در ادامه 467 ایده از 72 شهر ثبت شد، 72 درصد ایده‌پردازان را مردان و 28 درصد را زنان تشکیل می‌دادند.

تعداد 86 ایده به مرحله دوم و 18 ایده به مرحله سوم راه پیدا کردند و تعداد 10 ایده در ایده شوی نهایی جشنواره ایده‌های قرآنی به رقابت پرداختند که نفرات برتر به ترتیب با اثر مربوطه زینب عاشوری با عروسک‌های سرزمین بشارت، حجت‌الاسلام مسعود معصومی با یک برش قرآنی، یک آیه قرآنی، محمود شفیعی با نمایشگاه نقاشی قرآنی، حجت‌الاسلام حسین قدیریان با مکان‌نمای متحرک برای آموزش روخوانی و روان‌خوانی و مرتضی بهارلو با برگزاری جشنواره ملی تئاتر قرآنی هستند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره ایده‌های قرآنی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.