امروز سالروز خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال است که در یک فضای بسیار ساده و غریبانه انجام شد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فرهاد مجیدی بازیکن محبوب باشگاه استقلال یکی از بازیکنی است که با خاطرات 2 نسل از هواداران استقلال عجین شده است.بازیکنی که به یک باره و در اقدامی غیر قابل پیش‌بینی از میدان های فوتبال خداحافظی کرد.

سالروز جدایی تلخ فرهاد از روز های شیرین فوتبال

فرهاد مجیدی بازیکن دوست داشتنی استقلال به شکل غیره منتظره در غروب هفتم آبان ماه سال 92 در حالیکه پیراهن شماره هفت را بر تن داشت از فوتبال خداحافظی کرد تا نشان دهد فرق خیال و واقعیت را می داند و معتقد است که درختان ایستاده می میرند.

فرهاد مجیدی با 20 سال فعالیت حرفه ای در فوتبال درسن 37 سالگی کفش هایش را آویخت تا این بار مستطیل سبز را از زاویه دیگری ببیند 

دیدار 2 تیم فوتبال استقلال  و مس در حالی برگزار می شد که در دقیقه 89 بازی، فرهاد مجیدی، طرفداران استقلال را شوکه کرد و پس از اجازه گرفتن از امیر قلعه نویی به گوشه زمین رفت و با بوسیدن پیراهن استقلال، رسما خداحافظی خود از دنیای فوتبال را اعلام کرد.

سالروز جدایی تلخ فرهاد از روز های شیرین فوتبال

کاپیتان شماره هفت استقلال در روز هفتم آبان ماه 1392  برای همیشه با پیراهن شماره 7 خود از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

فرهاد مجیدی، یکی از محبوب ترین بازیکنان استقلال بود که در چند سال اخیر به نماد باشگاه این تیم بدل شده و عمده شهرتش را مدیون بازی های خوب کارآمدش در برابر پرسپولیس است.

کاپیتان 37 ساله استقلال علاوه بر پیراهن آبی پوشان پایتخت، پیراهن تیم های بهمن کرج، الوصل امارات، العین امارات، الاهلی امارات، النصر امارات، الغرافه قطر و راپیدوین اتریش را بر تن کرده بود و مدت زیادی از عمر فوتبالی خود را در کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز گذرانده است.

سالروز جدایی تلخ فرهاد از روز های شیرین فوتبال

مجیدی نخستین بار در بیست سالگی برای بازی های جام ملت های آسیا 1996 در امارات از سوی محمد مایلی کهن به تیم ملی دعوت شد و نخستین بازی ملی خود را در برابر کویت و در سال 1375 انجام داد. او در26 شهریور 1389در دوره مربیگری افشین قطبی از بازی در تیم ملی خداحافظی کرد.

سالروز جدایی تلخ فرهاد از روز های شیرین فوتبال

فرهاد مجیدی، در 1 شهریور 1390و در سن35 سالگی در لیست کارلوس کی روش قرار گرفت و به تیم ملی بازگشت. با این حال، او در تاریخ 5مهر 1390 با ارسال نامه‌ای به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران، خداحافظی‌اش را از بازیهای ملی اعلام کرد. او در این نامه، دلیل خداحافظی خود را برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در سال2014 و عدم حضور احتمالی او در آن مسابقات به دلیل وضعیت سنی‌اش و میدان دادن به جوانان عنوان کرد. جوانانی که به گفتهٔ او شاید با حضور امثال او به سرنوشت وی در گذشته دچار شده و در عین جوانی و آمادگی فنی از حضور و خدمت در تیم ملی فوتبال محروم شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
فرهاد 37 ساله هم واقعآ از جون و دل برا استقلال بازی میکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
من عااشق فوتبال هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
انشالله فوتبال ایران همیشه برنده شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
علت جدایی فرهاد از فوتبال چی بوده ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۹ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
علت جدایی فرهاد از فوتبال چیه ؟
آخرین اخبار