دریافت تسهیلات در 302 واحد تولیدی-صنعتی

رئیس سازمان صنعت و تجارت خراسان جنوبی گفت: 302 واحد تولیدی - صنعتی خراسان جنوبی بالغ بر ۱۷۷ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ شهرکی، رئیس سازمان صنعت و تجارت خراسان جنوبی گفت:با اجرای طرح رونق در سال گذشته به ۳۰۲ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی خراسان جنوبی بالغ بر ۱۷۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: متقاضیان تسهیلات رونق تولید می‌توانند در فرصت باقیمانده با مراجعه به سامانه بهین یاب بخش تامین مالی واحدها و تکمیل مراحل ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت و تجارت خراسان جنوبی گفت: متقاضیان تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز برای ثبت نام و در خواست تسهیلات خود نسبت به ثبت درخواست خود به بخش بازسازی و نوسازی صنایع و معادن در سامانه بهین یاب به آدرس اینترنتی behinyab.ir مراجعه کنند.

شهرکی افزود:طرح‌های تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد که دچار مشکلات مالی هستند نیز می‌توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود برای تسهیلات را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه این تسهیلات با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار پرداخت می‌شود،گفت: با اجرای طرح رونق در سال گذشته به 302 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی خراسان جنوبی بالغ بر 177 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.
انتهای پیام/ب


پیشرفت 60 درصدی واحد های تولیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.