کارآگاهان پلیس فتا مازندران فردی را که اقدام به انتشار تصاویر ساختگی از مراسم عروسی خود و دختر مورد علاقه‌اش کرده بود دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: زنی ساکن شهرستان بابل به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد شخصی در شبکه‌های اجتماعی تصویری منتشر کرده که در آن بنده را در لباس عروس و خود را در لباس دامادی در کنار هم قرار داده و موجب سلب آسایش و هتک حیثیت بنده شده‌است.

وی افزود:متهم به پلیس فتا احضار شد و اعلام کرد مدتی قبل به اتفاق خانواده‌اش از شاکی خواستگاری کرده،اما این خانم به دلایل مختلف به او جواب منفی داد.

رئیس پلیس فتای مازندران گفت: متهم پس از شنیدن جواب منفی با به دست آوردن عکس‌های شاکی از صفحه شخصی‌، با استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ او را در لباس عروس و خودش را در لباس دامادی، کنار هم در صفحه شخصی خود قرار داد تا شاید با این کار و انتشار خبر نامزدی با او در میان اطرافیانش بتواند خانواده‌اش را در عمل انجام شده قرار  دهد.

سرهنگ محمدنژادگفت: متهم با تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

وی با بیان اینکه مردم از بارگذاری تصاویر خصوصی و خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند، از مردم خواست در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق لینک مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش دهند.

انتهای پیام/ر

عروس فتوشاپی ترفند داماد برای گرفتن بله بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.