محموله اقلام غذایی هلال احمر چهارمحال و بختیاری به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید احمد مرتضوی فرد مدیرعامل هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: محموله اقلام غذایی این جمعیت امروز سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶، با یک دستگاه کامیون به مناطق زلزله زده در کرمانشاه ارسال شد.

وی افزود: این محموله شامل ۵ هزار و ۷۵۰ قوطی روغن، یک هزار و ۷۵۰ قوطی انواع کنسروجات، ۹۰۰ کیلوگرم قند و ۱۰۰ بسته چای بود.

مرتضوی فرد اضافه کرد: چادر، پتوی نو و غیر مستعمل، موکت و آب معدنی نیز از دیگر موارد مورد نیاز در حال جمع آوری و بسته بندی برای ارسال به این مناطق است.

وی با بیان اینکه ۶۰ پایگاه در سطح چهارمحال و بختیاری آماده دریافت و جمع آوری کمک‌های مردمی در این خصوص است ادامه داد: مردم استان کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ هلال احمر نزد تمامی بانک‌ها، یا با شماره گیری کد #۷۲۴* از طریق تلفن همراه واریز نمایند.

مرتضوی فرد، از پزشکان، پیراپزشکان، نیرو‌های فنی و تخصصی تعمیرکار آب، برق و گاز علاقمند برای کمک رسانی به مردم مناطق زلزله زده در کرمانشاه نیز خواست: برای هماهنگی اعزام با شماره تلفن ۰۳۸۳۳۳۷۷۱۳۱ جمعیت هلال احمر استان تماس بگیرند.

گفتنی است: زلزله شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶، چند نقطه از کشور بویژه در قسمت غربی را لرزاند که در کرمانشاه، خسارات جانی و مالی به دنبال داشت.

انتهای پیام/ن

ارسال اقلام غذایی برای زلزله زدگان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار