دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: مشارکت جدی‌تر بانوان باید در حوزه سلامت افزایش یابد و بانوان ظرفیت بزرگی هستند که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حسینعلی شهریاری مراسم سالگرد آغاز به کار فعالیت شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی در مشهد با بیان اینکه مشارکت و به کارگیری ظرفیت بانوان در مجمع خیرین سلامت در حال افزایش است، افزود جوانان می‌توانند در راستای اهداف مجمع خیرین سلامت گام‌های مهمی بردارند و بانوان موتور محرکه آقایان هستند.

 
وی با بیان اینکه ما باید سطح سواد سلامت در جامعه را ارتقا دهیم، گفت: ما باید کاری کنیم که مردم بیمار نشوند و ارتقای سطح سواد سلامت مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشوربا بیان اینکه در صورتی که سطح سواد افراد برای پیشگیری از بیماری‌های مختلف تقویت نشود سن ابتلا به بیماری کاهش می‌یابد، گفت: کاهش سن ابتلا به بیماری‌ها در جامعه نگران کننده است و یکی از مهمترین عوامل این کاهش ابتلا سن در بیماران تغذیه بد است.

شهریاری با بیان اینکه تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی اسلامی دلیل داشت و نگرانی‌های است که وجود دارد، گفت: باید تلاش شود که سبک زندگی اسلامی تقویت شود.
 
وی با بیان اینکه درخواست ما این است که توانایی و ظرفیت جوانان و بانوان در استان‌ها مورد توجه قرار گیرد، افزود: پتانسیل و ظرفیت بانوان در مجمع خیرین سلامت به منظور حسن استفاده و به کارگیری این ظرفیت است‌.

در این مراسم همچنین تفاهم نامه احداث اولین پارک موضوعی برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در قوچان. احداث بیمارستان سوانح در قوچان و ساخت مرکز جامع سلامت در قوچان به امضا رسید.

در ادامه هم از طرح نذر سلامت زنان نوغان هم رونمایی شد.

در این طرح بانوان قسمتی از مهریه خود را نذر سلامت جامعه میکنند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

برگزاری مراسم سالگرد آغاز به کار فعالیت شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.