رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: ۱۳ طرح بهداشتی درمانی در شهرستان دوره چگنی در حال اجرا است که اعتبار موردنیاز این طرح‌ها ۳۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: یکی از این طرح‌ها ساختمان اداری درمانی دوره چگنی است که دارای ۴۲۰ متر زیربنا بوده و مجموعاً به ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه این طرح در مردادماه امسال  آغازشده است، عنوان کرد: این طرح در حال حاضر حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۳۰ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: مرکز جامع سلامت شهری و روستایی ویسیان نیز دارای ۱۲۰۰ متر زیربنا بوده و اعتبار آن دو میلیارد تومان برآورد شده است.

ساکی گفت: مقررشده این طرح را هفته دولت سال آینده تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم هم‌اکنون نیز دارای ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی بابیان اینکه به ازای هر ۱۰ هزار نفر باید یک مرکز جامع سلامت شهری و روستایی ایجاد شود، اظهار داشت: از ۳۰ میلیارد اعتبار پیش‌بینی‌شده، مقررشده که سه میلیارد توسط وزارت بهداشت، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از طرف خیرین سلامت تأمین شود.

انتهای پیام/م

۱۳ طرح بهداشتی درمانی دوره چگنی نیازمند ۳۰ میلیارد تومان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.