حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اقدامات جدی برای حل مشکل سپرده‌گذاران موسسات مالی انجام شده است/خاطیان باید شناسایی شوند

نماینده شاهین‌شهر و میمه گفت: تمام اشخاصی که در بروز مشکلات موسسات مالی و اعتباری نقش داشتند، باید شناسایی شوند.

اقدامات جدی برای حل مشکل سپرده‌گذاران موسسات مالی انجام شده است/خاطیان باید شناسایی شوندحسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح نشست غیرعلنی صبح امروز با حضور سیف رئیس کل بانک مرکزی گفت: در این جلسه تمام اقداماتی که تاکنون برای حل مشکلات سپرده‌گذاران موسسات مالی انجام شده بررسی شد که در مجموع بنده ارزیابی خوبی نسبت به این نشست داشتم.

وی با بیان اینکه مباحث امروز بسیار جدی بود، افزود: به نظر می‌رسد اتفاقات مثبتی در حل مشکلات موسسات مالی برداشته شده است و تمام سران قوا به این اعتقاد رسیده‌اند که این موضوع باید حل شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار اظهار کرد: تمامی راهکارها در این زمینه اتخاذ شده و هر سه قوه هرکدام بخشی را بر عهده گرفتند، البته مسئولیت قوه مجریه و بانک مرکزی در این مسیر پررنگ‌تر است.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: اکنون لازم است با مدیریت کلیات این موضوع، اعتمادی که از مردم سلب شده، بازگردد و حق‌شان تضعیف نشود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه تمام اشخاصی که در بروز مشکلات موسسات مالی نقش داشتند و به نوعی کوتاهی و تقلب کردند، باید شناسایی شوند، افزود: موضوع طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی همچنان مطرح بوده و امروز صبح هم در این نشست درباره آن صحبت شد.

وی تأکید کرد: دو محور این تحقیق و تفحص مربوط به موسسات مالی است که بنده به عنوان یکی از امضاءکنندگان آن به صورت جدی به دنبال شناسایی افرادی که مرتکب تخلف و جرم شده‌اند و این وضعیت را برای مردم به وجود آورده‌اند، هستم.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و بخوار اظهار کرد: در مجموع پیام نشست غیرعلنی صبح امروز درباره موسسات مالی و اعتباری این بود که با توجه به هماهنگی‌های به وجود آمده روند حل مشکل رو به رشد است و ان‌شاءالله به زودی مشکلات سپرده‌گذاران حل می‌شود.

انتهای پیام/

بررسی مشکلات موسسات مالی و اعتباری در مجلس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۶
کو .کجا شاید فقط تهران ......در شهرستانها خبر از هیچی نیست ........50 میلیون 22 میلیون با گرفتن تمام مدارک می دهند تازه همان راهم ندادند نه می دهند .
آخرین اخبار