یکی از باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران پیشنهاد داد برای قضاوت بازی‌های این تیم از سیستم ویدیو چک استفاده شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ عملکرد داوران فوتبال ایران تا پایان هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر هفدهم با اعتراض بسیاری از مربیان و مدیران باشگاه ها همراه شده است و آن ها اعتقاد دارند درصورتی که داوران قضاوت بهتری داشتند وضعیت تیمشان بسیار بهتر از شرایط فعلی بود.

سایپا تهران یکی از تیم هایی است که طبق نظر کارشناسان در رقابت های لیگ هفدهم ضرر زیادی از داوری دیده است و علی دایی و شاگردانش تقریبا بین شش تا هفت امتیاز را به دلیل اشتباهات داوری از دست داده اند.

در ادامه اشتباهات داوری که در هفته های اخیر به ضرر سایپا تمام شده است در دیدار شب گذشته این تیم مقابل مشکی پوشان مشهد، رضا کرمانشاهی هم عملکرد پرحرف و حدیثی ارائه کرد که این امر منجر به جنجال در این دیدار شد.

کرمانشاهی ضمن اخراج علی قلی زاده و محمدرضا سلیمانی، علی دایی  و بهزاد غلامپور را هم از روی نیمکت سایپا به روی سکوهای ورزشگاه دستگردی فرستاد که این امر با واکنش شدید سرمربی نارنجی پوشان پایتخت همراه شد.

باشگاه سایپا قصد دارد به کمیته داوران پیشنهاد دهد که برای قضاوت بازی های این تیم از ویدیو چک استفاده شود. البته خودروسازان برای تحقق این امر حاضر هستند هزینه های مربوط به استفاده از سیستم داوری ویدویی را هم پرداخت کنند تا به این طریق میزان اشتباهات داوران در بازی های این تیم کاهش یابد.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا این خبر را تائید کرد.

انتهای پیام/

درخواست باشگاه سایپا برای استفاده از سیستم ویدیو چک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۶
خیلی عالیه چون دیگر بحث اشتباهات داوری هم مطرح نمیشه
آخرین اخبار