با همکاری موسسه نگاه برتر سیمرغ و سازمان‌های مردم‌نهاد دوره‌های آموزشی صریر قلم در حوزه‌های گزارش‌نویسی، خبرنویسی و تحلیل‌گری در همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسدالله ربانی‌مهر معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با همکاری موسسه نگاه برتر سیمرغ و سازمان‌های مردم‌نهاد اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های گزارش‌نویسی، خبرنویسی و تحلیل‌گری کرده است، اظهار کرد: این دوره به صورت یک روزه برای علاقمندان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره ویژه دبیران و رابطان رسانه‌ای، سازمان‌های مردم‌نهاد و خبرنگاران است، افزود: علاقمندان خارج از عناوین نام‌ برده شده می‌توانند به صورت محدود در این دوره‌ها شرکت داشته باشند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری همچون محمد دلاوری خبرنگار و گزارشگر صدا و سیماست، گفت: امید محدث روزنامه‌نگار و مدیر کل ساماندهی و هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از میهمانان و اساتید کلاس‌ها خواهد بود.

ربانی‌مهر با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد در هر کارگاه تا 40 نفر متقاضی شرکت داشته باشند، ادامه داد: بعد از این دوره یک دوره کلاس عکاسی ویژه علاقمندان در نظر گرفته است که متقاضیان می‌توانند در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه زمان شروع دوره‌ها در چهارشنبه 8 آذرماه از ساعت 10 تا 12، 14 تا 17 خواهد بود، تصریح کرد: مکان برگزاری این کلاس‌ها در خانه جوانان همدان است.

انتهای پیام/ج

برگزاری دوره آموزشی گزارش نویسی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.