جانشین پلیس‌راه استان همدان خبر داد:

آغاز طرح زمستانی پلیس راه از 16 آذر

جانشین پلیس‌راه استان از آغازطرح زمستانه پلیس‌راه به مدت سه ماه از 16 آذرماه در همدان خبر داد.

تردد رانندگان با سرعت مجازدر جاده‌های استان همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛سرهنگ سعید اسماعیلی جانشین پلیس‌راه استان همدان بیان کرد: رانندگان در شرایط برودت هوا سیستم تهویه خودرو خود را روشن کنند تا از بخار شیشه خودروها جلوگیری شود و به هنگام تغییر مسیر راننده دید کافی برای او وجود داشته باشد. 

وی افزود: در حال حاضر سطح جاده‌های استان خشک است و تردد به سمت کرمانشاه و برودت هوا تغییری در میزان تردد خودروها در سطح محورهای مواصلاتی استان ایجاد نکرده است.

جانشین پلیس‌راه استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته تصادف منجر به فوت در محورهای استان رخ نداده است، خاطرنشان کرد: افرادی که قصد مسافرت در چنین شرایطی آب و هوایی را دارند، حتما پیش از سفر، وضعیت خودرو خود را در نمایندگی‌های مجاز بررسی کنند. 

اسماعیلی با بیان اینکه طرح زمستانه پلیس‌راه به مدت سه ماه از 16 آذرماه آغاز خواهد شد، افزود: در این طرح در گردنه‌ها و ارتفاعات استان تیم‌های کنترلی به صورت شبانه‌روزی استقرار خواهند یافت. 

وی درپایان تاکید کرد: تصادفات آخر هفته  منجر به یک فوتی در جاده تویسرکان شد و مابقی تصادفات همچون تصادف با کامیون حمل دام، جرحی و خسارتی بودند. 

انتهای پیام/ب

با رعایت کردن شرایط ایمنی از تصادفات جلوگیری کنیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار