فرمانده سپاه استان اردبیل؛

مطالبات مردم در حوزه اشتغال باید مبنای کار مدیران و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در حال حاضر مطالبات مردم در حوزه اشتغال باید مبنای کار مدیران و دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد تا بتوانند با روحیه بسیجی و به دور از حاشیه این اهداف را محقق کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در دیدار مسئولان استان با فرماندهان سپاه استان اردبیل اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری نیازمند روحیه بسیجی مدیران و دستگاه‌های اجرایی است تا بتوانند به صورت عملی اقتصاد مقاومتی را در استان اجرا کنند.

وی با اشاره به این که سپاه و مسئولان استان تعامل همه‌جانبه‌ای برای رفع مشکلات مردم دارند افزود: هر جا مسئولان بتواند مشکلات مردم را برطرف کنند بی‌شک گام بزرگی در توسعه اشتغال منطقه برداشته می‌شود.

سردار بابازاده بیان کرد: در حال حاضر امنیت و اقتداری که در کشورمان به دست آمده در سایه خون شهدای والامقام بوده و ما قدردان خون شهدای والامقام هستیم.

وی تصریح کرد: خدمت بی‌منت به مردم باید مبنای اساسی مدیران و دستگاه‌های اجرایی باشد چرا که این مردم بعد از خدا چشم و امیدشان به تلاش مسئولان و مدیران است که نباید در این زمینه مسئولان کوتاهی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند روحیه بسیجی مدیران است‌

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.