تهیه کننده مستند مسابقه «آماده باش» از ضبط ۴ قسمت پایانی این اثر خبر داد.

۴ قسمت تا پایان ضبط مستند مسابقه آماده باش باقی مانده استغلامرضا بختیاری تهیه‌کننده و کارگردان مستند - مسابقه تلويزيونی «آماده باش» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص این برنامه و پخش آن از شبكه اميد گفت: شبکه امید مختص نوجوانان افتتاح شده؛ اما هنوز اتفاق ویژه‌ای در معرفی این شبکه به نوجوانان رقم نخورده است و این نسل برنامه‌های شاخص خود را نمی‌شناسند.

وی بیان کرد: تا به حال 39 قسمت از برنامه آماده باش روی آنتن رفته است. بعد از هر قسمت حدود 50 تا 200 درخواست ثبت نام نوجوانان در این برنامه را داشته ايم. تعداد نوجوانان کم نیست و این نشان دهنده بازخورد مثبت از سوی مخاطبان مستند - مسابقه «آماده باش» است.

تهیه‌کننده مسابقه «آب و آتش» در خصوص حضور نوجوانان در اردوهای آموزشی این برنامه تلویزیونی ادامه داد: 8 روز قبل از شروع هر برنامه، گروه شرکت کنندگان در اردوهای تیمی یک دوره سربازی ملایم و آرام را تجربه می‌کنند. خیلی از این نوجوانان مجبور می شوند کارشان را خودشان انجام بدهند.

بختیاری با اشاره به اجرای کامبیز دیرباز در این برنامه، درباره انتخاب این بازیگر سینما و تلویزیون برای اجرا اظهار کرد: دیرباز را به دلیل جذابیت و تعدد نقش هایی که در سینما و تلویزیون داشت و همچنین تداعی بازی هايش برای نوجوانان و مخاطبان انتخاب کردیم.

بختیاری در پایان اشاره کرد: 4 قسمت  تا پایان ساخت مستند مسابقه «آماده باش» باقی مانده است.

شايان ذكر است؛ مسابقه «آماده باش» بین شرکت‌کنندگان پسر ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود. این مسابقه دارای ۶ دوره ۸ نفره خواهد بود که ۴۸ نفر در آن شرکت می‌کنند. در این مسابقه بازیکنان در ورزش‌های مختلف مانند غواصی، راپل، صخره‌نوردی، دفاع شخصی و اسکی روی آب شرکت می‌کنند.
 
این برنامه از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۰ و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۰ به روی آنتن شبکه امید می رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار