شستشوی خطوط فشار متوسط با دستگاه های مقره شوی در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز از شستشوی 2 هزار کیلومتر از خطوط فشار متوسط با استفاده از 9 دستگاه مقره شوی جدید در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با اشاره به اقدامات این شرکت در زمینه پیشگیری از قطعی برق احتمالی در برخی از مناطق اهواز گفت: سال گذشته در فصل بارندگی و به دلیل گرد و غبار شدید آسیب های جدی به تاسیسات برق در این شهرستان وارد شد که در امسال برای پیشگیری از قطعی برق احتمالی تمهیدات خوبی اندیشیده شده است.

وی بیان داشت: از بین رفتن حالت عایقی برخی تجهیزات شبکه برق در سال گذشته خسارت هایی را به شبکه برق اهواز وارد کرد که با اقدامات به موقع در سال جاری از این حوادث جلوگیری شد.

کریمی تهیه 200 کلید گازی را از دیگر اقدامات این شرکت از ابتدای امسال تاکنون برشمرد و اظهار کرد: تاکنون 165 مورد آن نصب و همچنین 198 ست کلید جداساز به منظور استفاده در شرایط بحرانی روی خطوط برق به کار گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز در ادامه افزود: همچنین 2 هزار و 250 اسپیسر (فاصله ساز) برای جلوگیری از اتصال کوتاه میان خطوط فشار متوسط و در راستای پایداری شبکه برق اهواز نصب شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تمامی اقدامات انجام شده روی شبکه برق در راستای تامین برق مطمئن و پایدار برای شهروندان بوده اذعان داشت: تاکنون 538 مورد کابل معیوب و 2 هزار و 945 اتصال ست روی شبکه فشار متوسط بر روی شبکه فشار متوسط شناسایی و عیوب آن برطرف شده است.

حسن کریمی از نصب 18 هزار کت اوت فیوز در اهواز خبر داد و تصریح کرد: این تعداد کت فیوز با فاصله خزشی بالا و متناسب با شرایط اقلیمی پیش آمده طراحی و بهره برداری شده است.

وی نصب 90 هزار مقره جدید بر روی شبکه برق اهواز را از برنامه های آینده این شرکت برشمرد و بیان داشت: با توجه به تغییرشرایط اقلیمی منطقه تلاش داریم با به کارگیری مقره های سیلیکونی با فاصله خزش بالا، احتمال قطع برق ناشی از اتصال کوتاه در اثر بروز آلاینده های جوی و محیطی را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/گ

خطوط فشار متوسط با دستگاه های مقره شوی در اهواز شسته شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار