وام مسکن؛

۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات مسکن به فرهنگیان پرداخت می شود

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان گفت: تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی مسکن و تسهیلات مرابحه ۱۵۰ میلیون ریالی به فرهنگیان اعطا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   "خیراله خیرایی" گفت: این تسهیلات در راستای انعقاد تفاهم‌نامه‌ی همکاری فی‌مابین وزارت آموزش و پرورش با بانک ملی پرداخت می‌شود و بر اساس آن در شهر‌های زیر ۲۰۰ هزار نفر تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال و در شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر و مراکز استان‌ها تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: اعطای وام احداث یا خرید مسکن، با سود ۱۲ درصد و بازپرداخت ۱۰ ساله خواهد بود و در صورت دریافت وام احداث مسکن، بازپرداخت اقساط از ۱۰ سال به ۱۲ سال افزایش می‌یابد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان لرستان، گفت: اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال بین مناطق و شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد و فرهنگیان از هفته آینده می‌توانند برای دریافت این تسهیلات مراجعه کنند.

وی افزود: تسهیلات مسکن با اولویت بانوان فرهنگی سرپرست خانوار، فرهنگیان فاقد مسکن بالای ۲۰ سال سابقه، فرهنگیان فاقد مسکن بین ۱۰ تا ۲۰ سال سابقه و فرهنگیان فاقد مسکن زیر ۱۰ سال سابقه توزیع خواهد شد.

خیرایی در ادامه گفت: تسهیلات مرابحه فرهنگیان هم از ۵۰ میلیون ریال شروع و سقف آن تا ۱۵۰ میلیون ریال خواهد بود.

انتهای پیام/د

پرداخت تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی مسکن به فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شريف زاده
۱۹:۲۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
درخبر بالا اومده تسهیلات به فرهنگیان استان لرستان زیر ۱۰سال سابقه هم ارائه میشه؟!! درصورتی که بنده فرهنگی ام از خوزستان با ۵ سال سابقه و متاهل که گفتن این تسهیلات به فرهنگیان با ۵سال سابقه تعلق نمی گیرد. اگه تسهیلات برای همه فرهنگیان کشور تدارک دیده شده پس چرا اینطور باید باشد؟ با تشکر