فرماندار جم گفت: مرحله سوم طرح آبخیزداری جم با ۳۷ میلیارد تومان اجرایی که با تحقق این مهم تعهد دولت در مصوبه سفر رئیس جمهور به طور کامل محقق می‌شود.

مرحله سوم طرح آبخیزداری جم با ۳۷ میلیارد تومان اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فتح الله نوروزی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با شوراهای شهرستان جم با تاکید بر پیشگیری از بروز مشکلات در هنگام بارندگی اظهار داشت: برای فصول پاییز و زمستان پیش بینی بارندگی‌هایی شده است که لازم در ایام بارندگی کمیته بحران در شهرها و روستاهای جم تشکیل شود.

وی، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها را امین دولت و مردم دانست و تصریح کرد:در تمام شبانه روز آماده پاسخگویی به شوراها، شهرداران و دهیاران شهرستان جم هستم.

فرماندار جم، به اقدامات دولت در بحث اشتغال روستایی پرداخت و با اشاره به اینکه شهرستان جم دارای ظرفیت‌های مهمی در عرصه اشتغال‌زایی است خاطر نشان کرد: در حوزه اشتغال پایدار کارهای خوبی از سوی دولت در شهرها و روستاها در حال انجام است و برنامه‌ای که دولت تدبیر و امید تدوین و اجرایی کرده تحولات مهمی در این عرصه ایجاد می‌شود که دهیاران و شوراها نقش مهمی ایفا می‌کنند.

نوروزی با بیان اینکه رشد توسعه شهرستان جم به نسبت شهرستان‌های دیگر بیشتر است گفت: برای اینکه این رشد متوازن شکل بگیرد باید سرمایه گذار انتخاب شود تا هم در توسعه شهرستان جم اثرگذار باشد و هم اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی اجرایی شود.

وی با تاکید بر نقش مهم اجرای طرح‌های آبخیزداری در جلوگیری از ممنوعه شدن دشت‌های شهرستان جم تصریح کرد:مرحله سوم طرح آبخیزداری جم با 37 میلیارد تومان اجرایی که با تحقق این مهم تعهد دولت در مصوبه سفر رئیس جمهور به طور کامل محقق می‌شود.

فرماندار جم با اشاره به اجرایی شدن راه سرچشمه به باغان بیان کرد: امسال 68 میلیارد ریال اعتبار برای اسفالت راه سرچشمه اختصاص یافته و این در حالی است که در حوزه بهداشت،آب و گاز اقدامات خوبی انجام شده است.

نوروزی با بیان اینکه درپروژه‌های روستایی از محل اعتبارات وزارت نفت بودجه‌ای به شهرستان جم تخصیص یافته است تصریح کرد: با بهبود وضعیت فضاهای آموزشی در شهرستان جم و اجرای 120 کلاس درس در 4 سال گذشته انتظار می‌رود روند مشارکتی شرکت‌ها و صنایع نفتی ، گازی و پتروشیمی در حل مشکلات این حوزه بیشتر شود.

انتهای پیام/پ

اجرای مرحله سوم طرح آبخیزداری جم با ۳۷ میلیارد تومان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.