فرماندار گچساران از شناسایی و ساماندهی ۱۵ هزار ورزشکار در این شهرستان خبر داد و گفت: این ورزشکاران نیازمند حمایت مادی و معنوی مسئولان استانی و کشوری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  عبدالرحیم رحیمی در نشست بررسی روند اجرایی پروژه‌های ورزشی شهرستان گچساران اظهار داشت: 15 هزار ورزشکار ساماندهی شده در شهرستان گچساران شناسایی شده که از این تعداد یک هزار و 65 نفر زن و مابقی مرد هستند.

وی عنوان کرد: 36 هیئت ورزشی در شهرستان گچساران فعالیت دارند که بسیاری از این هیئت‌های ورزشی با کمبود فضای ورزشی روبه‌رو هستند و انتظار می‌روئد در این زمینه چاره اندیشی شود تا بلکه بتوانیم در راستای توسعه و پویایی ورزش در این شهرستان گام برداریم.

رحیمی با تاکید بر اینکه به طور حتم برطرف کردن مشکلات فعلی ورزش در شهرستان گچساران بدون همکاری و تعامل مسئولان و متولیان امر امکان پذیر نیست، ابراز کرد: هیچ گونه قصوری از مسئولان ورزش و جوانان برای برطرف کردن مشکلات موجود پذیرفتنی نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان گچساران افزود: شکوفایی و پویایی ورزش در این شهرستان با وجود 15 هزار ورزشکار در زشته‌های مختلف نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان استانی و کشوری است.

رحیمی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است، ادامه داد: انتظار می‌رود مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای تسریع در روند پروژه‌های ورزشی در دست اجرا در شهرستان گچساران و تکمیل و بهره برداری از آن‌ها چاره اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه نقش توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی در کاهش آسیب‌های اجتماعی انکار ناپذیر است، بیان کرد: در زمینه تامین اعتبار برای تجهیز زمین‌های چمن‌های مصنوعی تازه احداث شده به سیستم‌های روشنایی اقدامات لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/غ

فعالیت 36 هیئت ورزشی در گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.