فرمانده انتظامی قم:

آغاز طرح زمستانه ی پلیس در جاده های قم

فرمانده انتظامی قم گفت:طرح ترافیکی پلیس با همکاری هشت دستگاه امدادی از امروز بیستم آذر ماه در جاده های استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سردار مجتبایی،فرماندهی انتظامی قم از آغاز طرح ترافیکی پلیس با همکاری هشت دستگاه امدادی از امروز بیستم آذر ماه در جاده های استان خبر داد.

وی مدیریت جامع و فراگیر در ترافیک ، مبادله موثر در ایجاد ترافیک کم هزینه، تفهیم قواعد عمومی و ساماندهی رفتاری شهروندان و رانندگان و همچنین تقویت همبستگی بین دستگاههای فعال در حوزه ترافیک را از اهداف اجرای این طرح اعلام کرد.

فرماندهی انتظامی قم همچنین به فعالیت 1200نفر از 8 دستگاه امدادی و همچنین 4 هزار وسیله نقلیه و دو فروند بالگرد اشاره کرد و افزود: در زمستان سال گذشته 2400تصادف در استان ثبت شده که متاسفانه منجر به کشته شدن76نفر شد و امیدواریم با برخورداری از ظرفیت ها بتوان این آمار را کاهش داد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هم از شناسایی ، علامت گذاری و تجهیز 66نقطه حادثه خیز در جاده های استان خبر داد.

جمالی همچنین به نصب و راه اندازی 72دوربین و تردد شمار در راستای اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: علاوه بر آن، همه مسیرهای جاده ایی استان به شن و نمک برای مواقع یخ زدگی مجهز شده است.

برخورداری از ظرفیتهای همیار پلیس با هدف فرهنگ سازی ترافیک روان از نو آوری های طرح امسال است.

پلیس، امداد خودرو، فوریت های پزشکی، هلال احمر، آتش نشانی، راهداری و حمل و نقل جاده هایی و ستاد بحران استان همزمان با سراسر کشور با محوریت پلیس در این طرح شرکت می کنند.

تلفن141آمادگی اعلام وضع جاده های سراسر کشور در مدت اجرای این طرح به رانندگان را دارد.

این طرح تا 20 اسفند ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

آغاز طرح زمستانی مشترک پلیس و دستگاههای امدادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار