با موافقت اعضاء جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ساوه پسماند‌های نوبران به سایت پردازش ساوه منتقل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوه گفت: پنجمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ساوه با حضور کلیه اعضا و مسولین استانی و شهرستانی در فرمانداری ویژه شهرستان ساوه تشکیل شدو اعضاء پس از بحث و تبادل نظر به اتفاق آرا موافقت کردند یک مکانی برای احداث ایستگاه موقت انتقال پسماند بخش نوبران به سایت پردازش ساوه در نظر گرفته شود.

رستم خانی افزود: پسماند‌های بخش مرکزی ساوه و شهر آوه تجمیع و به سایت پردازش ساوه منتقل می‌شود و درصورت احداث ایستگاه موقت بخش نوبران، کلیه پسماند‌های شهری و روستایی این بخش هم به سایت پردازش ساوه منتقل خواهد شد که با این شیوه از آلایندگی آب و خاک مناطق مختلف شهرستان جلوگیری خواهد شد.

کشف سلاح سلاح شکاری قاچاق از متخلفین در خمین

سید علیرضا شریفی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خمین هم از کشف یک قبضه سلاح شکاری قاچاق از متخلفین خبر داد و افزود: متخلفان با اسلحه شکاری غیر مجاز، قصد شکار داشته که با مشاهده مامورین این اداره اقدام به فرار می‌نمایند که تعقیب ایشان منجر به کشف سلاح غیر مجاز (قاچاق) شد.

شریفی اضافه کرد: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و موضوع با همکاری پلیس اطلاعات شهرستان جهت تحقیقات بیشتر در جریان می‌باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار