سود و جرائم تسهیلات کمتر از یک‌ میلیارد ریال بخشیده شد

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان همدان گفت: سود و جرائم متعلق به تسهیلات تا یک‌ میلیارد ریال بخشیده شد .

سود و جرائم تسهیلات کمتر از یک‌ میلیارد ریال بخشیده شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد طوماسی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان همدان با اشاره به اینکه سود و جرائم تسهیلات کمتر از یک‌ میلیارد ریال بخشیده شد افزود: در این راستا متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک ملی از این بخشودگی بهره مند شوند.

وی ادامه داد: درراستای اجرای مفاد ماده 2 آیین نامه اجرایی تبصره 35 قانون اصلاح قانون بودجه سال 95 کشور، بخشودگی سود متعلق به تسهیلات تا یک‌ میلیارد ریال منوط به بازپرداخت اصل تسهیلات و بخشش تمامی وجه ‌التزام‌های متعلقه در زمان تسویه است.

طوماسی اظهار داشت: با توجه به محدودیت زمانی این بخشودگی انتظارمی رود برای استفاده از مزایای این دستورالعمل و بهره مندی از ظرفیت های قانونی ایجاد شده از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان همدان بیان کرد: تمامی شعب این بانک در استان آمادگی دارند با دریافت مانده اصل تسهیلات طبق اولویت های تعیین شده در قانون، نسبت به تسویه بدهی حساب های غیرجاری آنها اقدام کنند.

طوماسی از شهروندان خواست با مراجعه به شعب بانک ملی این استان از شرایط ویژه و استثنایی پیش بینی شده در قانون بهره مند شوند.

انتهای پیام/ج

بخشیده شدن سود وجرائم کمتر از یک میلیارد ریال در بانک ها

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار