کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس

فرمانده نیروی انتظامی فارس از کشف ۵۰۰ کیلوگرم تریاک، هروئین و خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: گروه گشت موتوری یگان امداد شهرستان شیراز، هنگام گشت زنی در یکی از محله‌های این شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۲۸۲ کیلوگرم تریاک کشف و در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام گشت زنی در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پراید مظنون که در بازرسی از این خودرو ۹۵ کیلوگرم تریاک کشف و یک نفرقاچاقچی دستگیر شد.

سردار گودرزی بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان اقلید یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را هنگام ایست و بازرسی متوقف و در بازرسی از آن ۶۵ کیلوگرم تریاک کشف وهمچنین در شهرستان نی ریز مقدار ۱۰ کیلوگرم هروئین و شیشه کشف و ۵ نفر متهم در این رابطه دستگیر شدند.

وی بابیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۷ دستگاه خودروی تیزرو حمل مواد مخدر توقیف و در همین رابطه تعداد ۱۲ نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضائی گردیدند، اضافه کرد: در آذرماه سال جاری مقدار ۵ تن مواد مخدر و در ۹ ماهه گذشته ۲۹ تن مواد مخدر کشف که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش کشف وجود داشته است، تا کنون ۱۰۷۵۰ نفر قاچاقچی، خرده فروش و معتاد در استان دستگیر شده اند.

انتهای پیام/ن

کشف مواد مخدر در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار