بازیکن تیم سپاهان گفت: عوض کردن بازی باخته با نتیجه تساوی رضایت بخش است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی کریمی هافبک تیم سپاهان پس از پایان دیدار تیم های سایپا و سپاهان، گفت: بازی خوبی خوبی بود،اما نتوانستیم به 3 امتیاز بازی برسیم. در هر صورت یک امتیاز بهتر از باخت است.اینکه بازی باخته را به تساوی کشاندیم به نظرم عملکرد خوبی داشتیم.

او درباره بازی ادامه داد: با این کیفیت چمن نمی دانم چطور اجازه می دهند بازی لیگ برتر برگزار شود. این چمن برای تمرین کردن مناسب نیست اما برای من بسیار عجیب است که چطور می گویند باید در این زمین بازی کنیم. تیم ما تیم برتر میدان بود و روی اتفاق ساده گل خوردیم اما بعد از آن خیلی تلاش کردیم و ضمن خلق موقعیت های فراوان حتی 2 بار توانستیم تیر دروازه حریف را به لرزه دربیاوریم و خداراشکر که دست خالی به اصفهان برنمی گردیم.

کریمی در پایان یادآورشد: در نیم فصل سه بازیکن جذب کردیم اما هنوز 2 تا از آنها به دلیل مشکل آی تی سی نتوانستند برای ما به میدان بروند و تنها از مهدی شریفی استفاده کردیم که اتفاقا توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد. در این چند هفته اخیر در پست دروازه بانی با مشکل مواجه بودیم که دروازه بان تیم ملی سوریه را نیز در اختیار گرفتیم و می تواند صددرصد در ادامه لیگ به ما کمک کند.نه تنها در بازی امروز بلکه در دیدارهای گذشته مان هم از دروازه بانی ضربه خورده بودیم. در نیم فصل گذشته بازی های خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در نتیجه گیری بدشانس بودیم و مطمئنم که می توانیم در نیم فصل این نتایج را جبران کنیم و سپاهان واقعی را ببینیم.

انتهای پیام/

اظهارات کریمی پس از تساوی مقابل سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار