مدیرکل آموزش و پرورش استان در همایش گرامیداشت سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی با اهدای لوح تقدیری از مدیرکل و کارکنان صداوسیمای مرکز قزوین قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در بخشی از متن این لوح تقدیر آمده است: ضمن انتخاب اداره کل صداوسیمای مرکز قزوین به عنوان «دستگاه برتر» در عرصه‌ی نهضت سواد آموزی؛ بدینوسیله خدمات ارزشمند و همکاری‌های متعهدانه‌ی جنابعالی و همکاران تان در عرصه‌ی سواد آموزی را ارج نهاده و از زحمات شما در پیگیری امور سواد آموزی استان که در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، به مصداق حدیث «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند منان و در سایه‌ی توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم (عج) در خدمت به نظام تعلیم و تربیت میهن اسلامی همواره موفق و مؤید باشید.

صداوسیمای مرکز قزوین از ابتدای امسال تا کنون در برنامه‌های تلویزیونی «رنگ زندگی»، «صبح بخیر قزوین»، «شب‌های مینودری»، «تیک تاک» و همچنین در برنامه‌های رادیویی «پنجره بامدادی»، «کلبه مهر»، «دیماج» و «فانوس» و نیز در بخش‌های خبری سیما و صدا به موضوع نظام تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش و نهضت سواد آموزی پرداخته است.

انتهای پیام/

قدردانی آموزش و پرورش از صدا و سیمای قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار