رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: خانواده و مدارس در تعلیم و اجرای قوانین و مقررات در جامعه نقش بسیار موثری را دارند و باید از همیاران پلیس به عنوان طلایه‌داران ترافیک در راستای ارتقای فرهنگ ترافیکی شهروندان بهره برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛غلامی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه  با اشاره به اینکه مربیان آموزش و پرورش رسالت بسیار سنگینی در آموزش فرهنگ ترافیکی برعهده دارند،گفت: استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های مرتبط مانند شهرداری و شورای شهر می‌تواند نقش موثری در بهبود فرهنگ ترافیک ایفا کند و این روند اجتماعی را بهبود ببخشد.

وی  بیان کرد: مسائل ترافیکی باید از سنین کودکی آموزش داده شود تا این امر مهم در تک‌تک زندگی افراد جامعه نهادینه شده و در آینده شاهد نظم و انضباط ترافیکی در سطح جامعه باشیم.

غلامی با اشاره به اینکه تعامل سازنده با ادارات همسو با ماموریت پلیس راهور می‌تواند کمک شایانی در بهبود نظم و انضباط ترافیکی کند، افزود: مهمترین عامل در بهبود فرهنگ ترافیک آموزش است و هرگونه تغییر در فرهنگ ترافیک را می‌توان از مدارس و دانش‌آموزان آغاز کرد و در استان کرمانشاه این امر مهم به خوبی اجرا شده است.

انتهای پیام/ز

 

مسائل ترافیکی باید از سنین کودکی آموزش داده شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.