فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر رمز ماندگاری حماسه 9 دی را حضور عظیم و فوق العاده مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ علی همتی سرورستانی، فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر در سخنرانی خود در مراسم حماسه 9 دی ماه در حسینیه ثارالله با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان داشت: حماسه 9 دی ماه به واسطه حرکت عظیم و فوق العاده مردم در تاریخ ماندگار شد که ضرورت دارد با مراسم گرامیداشت سالانه آن را سینه به سینه به نسل های بعدی منتقل نماییم.

وی با تاکید بر بصیرت افزایی و معرفت مردم افزود: تنها افرادی از پرچم حق و ولایت دفاع می کنند که ولایی و انقلابی باشند، با آگاهی کامل موضوعات حساس را تشخیص دهند و به موقع عمل کنند.

سرهنگ همتی سرورستانی اظهار کرد: عده ای در زمان پیروزی انقلاب اسلامی حسرت این را داشتند که نتوانسته بودند در این پیروزی موثر باشند، در زمان فتنه 88 نیز عده ای حسرت می خوردند که چرا نتواستند در دفاع از ولایت موثر واقع شوند.

فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر در ادامه اذعان داشت: حرکت عظیم مردم در 9 دی88 بزرگ ترین نماد عشق و علاقه مردم به ولایت و امام راحل (ره) بود.

وی در ادامه بیان کرد: افرادی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شعار می دادند، انقلاب اسلامی ایران بیش از 6 ماه تداوم ندارد، با پایداری انقلاب اسلامی تاکنون به اهداف شوم خود دست نیافتند.

سرهنگ علی همتی سرورستانی در ادامه حماسه 9 دی ماه را همانند پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: در سال 88 عده ای از فریب خوردگان و مزدبگیران استکبار به مدت 8 ماه کشور را دچار ناآرامی ها و تشویش هایی کردند که باعث تحمیل ضرر و زیان های مادی و معنوی به کشور شدند و در روز عاشورا به هتک حرمت عزاداران حسینی پرداختند.

وی اظهار داشت: عده ای از مخالفین نظام و سلطنت طلبان و منافقین با هدایت آمریکا و انگلیس به فتنه انگیزی پرداختند و در اعتراض به نتایج انتخابات به جای پیگیری از مراجع قانونی به دلیل ناحق بودن مطالبات خود با پشت کردن به توصیه های مقام معظم رهبری، دست به آشوب زدند.

سرهنگ همتی سروستانی با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی در جامعه گفت: وظایف مهمی بر عهده نخبگان کشور و دولتمردان این حکومت است، آنان باید با آگاهی کامل برای حفظ دین و ارزش های دینی تلاش کنند و به مقابله با دشمنان خارجی بپردازند که با به راه انداختن جنگ نرم برای کم رنگ کردن دین و ارزش های دینی تلاش می کنند، لازمه این موضوع حفظ هوشیاری و دوری از فتنه گران است.

فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر بیان داشت: فتنه گران با حرف های به ظاهر حق طلبانه وارد می شوند، ولی اهداف خبیثی را در سر دارند، همه باید هوشیار باشیم که فتنه های زیادی با رنگ و لعاب جدید در پیش رو داریم.

وی در ادامه افزود: با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیار، مسئولان پاسخگو نیستند و همین امر بر نارضایتی مردم افزوده است، باید آگاه بود که برخی سخنان بوی فتنه می دهد.

همتی سروستانی در ادامه تنها راه نجات جامعه را وحدت و انسجام برشمرد و اذعان کرد: در شرایطی که سیاست مداران آمریکا صراحتا اعلام می کنند با کمک عده ای از داخل کشور برای فتنه انگیزی تلاش می کردند و میلیون ها دلار برای پیشبرد اهداف خود هزینه می کردند، تنها را نجات کشور برای پرهیز از فتنه انگیزی حفظ وحدت و انسجام است.

وی در پایان اظهار داشت: همه باید هوشیار باشند که از نفوذ افرادی که در لباس خودی با فتنه گران همکاری می کنند، جلوگیری شود و از سپردن مسئولیت های کلیدی کشور به آن ها پرهیز کنند.

انتهای پیام/گ

حضور مردم حماسه 9 دی را در تاریخ ماندگار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.