معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: سامانه بهین‌یاب برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های حوزه گردشگری لرستان بازگشایی شده و روند ثبت نام فعالان این حوزه اعلام می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مسعود رضا، معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: از یکم دی‌ماه سامانه بهین‌یاب برای ثبت‌نام افراد متقاضی دریافت تسهیلات به واحد‌های تولیدی بخش صنعت و کشاورزی در کشور بسته شد.

وی افزود: در نتیجه این سامانه برای ثبت‌نام فعالان حوزه گردشگری بازگشایی شده و در روز‌های آینده فرآیند چگونگی ثبت‌نام و دریافت تسهیلات در این سامانه اعلام خواهد شد.

معاون صنعتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: البته عملیات بررسی وضعیت و پرداخت تسهیلات حوزه صنعت و کشاورزی که قبلا در سامانه بهین‌یاب ثبت نام کرده‌اند ادامه داشته، اما نمی‌توان اقدام به ثبت‌نام جدید کرد.

رضا در ادامه با اشاره به اینکه امسال بیش از هزار و ۲۰۰ فرد متقاضی دریافت تسهیلات در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: امسال هزار و ۲۰۰ فرد متقاضی دریافت تسهیلات در دو بخش صنعت و کشاورزی استان در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که مجموعا پس از بررسی صورت گرفته ۶۷۹ میلیارد تومان به شعب بانک‌ها معرفی شده است.

این مسئول در ادامه گفت: به بیان دیگر بیش از نیمی از افراد ثبت نام شده در سامانه پس از بررسی‌های صورت گرفته برای دریافت تسهیلات مورد نیاز به شعب بانک‌های استان معرفی شده‌اند.

وی عنوان کرد: از یکم‌دی ماه سامانه بهین‌یاب برای طرح‌های گردشگری بازگشایی شده و به احتمال بسیار زیاد حداقل این سامانه تا پایان اسفندماه برای ثبت‌نام فعالان این حوزه خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/د

بازگشایی سامانه بهین‌یاب برای طرح‌های گردشگری لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار