وزیر راه دولت اصلاحات گفت:متاسفانه عده‌ای فرصت‌طلب و خشونت‌طلب از حوادث اخیر سواستفاده و اقدام به تخریب کردند.

سوء استفاده خشونت طلبان از حوادث اخیر/ آتش زدن حسینیه و توهین به مقدسات کار مردم عادی نیستاحمد خرم وزیر راه دولت اصلاحات در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اغتشاشات اخیر در تهران و برخی شهرهای کشور، اظهار کرد: هر گونه برخورد خشن، تند و تقابل خارج از تعامل به بن بست می رسد و امروز در دنیا کسانی که دارای عقل و تفکر هستند به این نتیجه رسیده اند که حرکت های خشونت آمیز پایان خوبی ندارد.

وی ادامه داد: مثلا وقتی سپرده گذاران موسسات مالی غیرمجاز برای دریافت سرمایه خود دچار مشکل شدند، از راه مسالمت آمیز اعتراض کردند و دولت و دیگر دستگاه های مربوط مبالغ سپرده ها ی مردم را به آنان بازگرداندند.

وزیر راه دولت اصلاحات تاکید کرد:‌ در ابتدا عده ای از مردم در چند شهر تجمع کردند و خواستار اصلاح وضعیت معیشتی و اقتصادی خود شدند اما عده ای بر این موج سوار شدند و اغتشاش و آشوب ایجاد کردند.

خرم با تاکید بر اینکه جریان های فرصت طلب و خشونت طلب معمولا از این صحنه ها سوءاستفاده می کنند، گفت: امروز مردم باید بیش از گذشته هوشیار باشند و اجازه سوءاستفاده به فرصت طلبان و خشونت طلبان ندهند.

وی بیان کرد: به طور قطع کسانی که اقدام به آتش زدن حسینیه و توهین به مقدسات کردند، مردم عادی نبودند چرا که مردم روی اعتقادات خود محکم اند و از برخوردهای خشن و ساختارشکنانه پرهیز می کنند.

وزیر راه دولت اصلاحات اضافه کرد: در هر جامعه و کشوری اعتراض وجود دارد و باید محیطی ایجاد کرد که اعتراض و نقد مردم شنیده و به تقاضا و نقد آنان هم توجه شود.

وی با اشاره به اینکه باید برای حل مشکلات مردم برنامه ریزی کرد، افزود: مردم اگر ببینند که دولت برایشان قدم بر می دارد و کار می کند به طور قطع مشکلات را تحمل و همراهی می کنند.

وزیر راه دولت اصلاحات با بیان اینکه انباشته کردن مشکلات روی هم اقدام درستی نیست، اظهار کرد: حرکت صحیح این است که توده های مردم حرفشان را بزنند تا تخلیه شوند اگر این اتفاق نیفتد عده ای آشوب گر و فرصت طلب از مسیر آرام اعتراض های مردم نهایت بهره را می برند و برای جامعه مشکل ایجاد می کنند.

انتهای پیام/‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۱۱:۲۹ ۱۴ دی ۱۳۹۶
شما فکر نمی کنید کسان دیگر حسینیه را آتش می زنند تا تظاهر کنندگان را بد نام کنند/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۱۴ دی ۱۳۹۶
واقعا که این کارا از یه انسان بعیده
United States of America
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۳ دی ۱۳۹۶
کسانی که و اغتشاشاگرانی که توهین به مقدسات حسینیه کردن را هرچه سریع اعدام کنید .باتشکر
United States of America
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۳ دی ۱۳۹۶
باید اعدام شوندکسانی که حسینه رو اتش زدن .

مرگ بر امریکا .مرگ بر اسرائیل والسعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۳ دی ۱۳۹۶
واقعا برای این افراد متاسفم که اقدام به آتش زدن حسینی میکنند
آخرین اخبار